اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت گندمان:

عمق بخشی به انقلاب اهداف دشمنان را خنثی می‎سازد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) گندمان گفت: امروز این وظیفه ماست که عمق بخشی انقلاب را زیاد و در راستای خنثیسازی توطئه‌های دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

عمق بخشی به انقلاب اهداف دشمنان را خنثی می‎سازد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن ملک محمدی صبح امروز در اختتامیه طرح نشاط و تعالی در گندمان از توابع شهرستان بروجن اظهار داشت: بصیرت افزایی و تقویت بینش اعتقادی بسیجیان از اهداف طرح نشاط و تعالی است.
وی افزود: طرح نشاط و تعالی همزمان با آغاز زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار که با استقبال بسیار بسیجیان مواجه شد.
ملک محمدی ادامه‏داد: افزایش دانش و بینش جوانان در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان از دیگر اهداف ‏این طرح است.
فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) گندمان تصریح کرد: امروز دنیای استکبار چشم به کشورهای مسلمان دوخته و با قصد استیلا بر فرهنگ دینی و اسلامی‌شان درصدد تخریب افکار عمومی به‌ویژه جوانان است.
وی اضافه کرد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی صحیح و ایجاد راهکارهای مناسب، فرهنگ اسلامی و ملی را چنان برای جوانان‌مان درونی کنیم که دشمن از اتحادمان نظاره‌گر شود.
ملک محمدی ادامه داد: استکبار جهانی با ایجاد برنامه‌های مبتذل در ماهواره‌ها، زنان را در جهان طوری نمایش می‌دهند که زنان ایرانی حجاب خود را از آنان الگوبرداری کنند.
وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف زن ایرانی در جهان الگو است، افزود: زنان ایرانی الگوی خود را از حضرت فاطمه(س) گرفته و حجاب و عفاف را به جهانیان شناسانده‌اند.
ملک محمدی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، گفت: امروز به برکت خون شهدا انقلاب و صدای انقلاب در فلسطین، لبنان و بحرین اسلام در قلب کشورهای اروپا و آمریکا قرار گرفته است.
فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) گندمان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها بزرگی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورد بلکه به عنوان یک الگو در سراسر جهان مطرح است.
ملک محمدی افزود: این مسئله موجب شده است تا دشمنان تمام توان خود را در راستای خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی به کار گیرند و با تاکتیکهای مختلف سعی در بدبین کردن اذهان مردم نسبت به انقلاب دارند.
وی تصریح کرد: استعمار با ایجاد تفرقه افکنی در بین آحاد ملت‌ها برای رسیدن به اهداف شومشان که مهم‌ترین آن غارت و چپاول ثروت‌ کشورهای اسلامی است، وارد میدان شده‌اند.
ملک محمدی بیان داشت: امروز این وظیفه ماست که عمق بخشی انقلاب را زیاد و در راستای خنثیسازی توطئه‌های دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.
مراسم اختتامیه دوره طرح نشاط و تعالی بسیجیان پایگاه امام رضا(ع) شهر گندمان برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول