اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

اقوام و مذاهب برای دشمنان نظام اسلامی تفاوتی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا اتحاد و یکپارچگی را زمینه ناکامی دشمنان در جنگ نرم خواند و گفت: اقوام و مذاهب در این جنگ برای آنان تفاوتی ندارد بلکه تنها هدف آنها نابودی نظام اسلامی است.

اقوام و مذاهب برای دشمنان نظام اسلامی تفاوتی ندارد
حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی در حاشیه سفر به کردستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش است تا با ایجاد نفاق در بین مسلمانان و به ویژه شیعه و سنی در ایران اسلامی به اهداف سلطه‌طلبانه خویش دست یابد، اما حفظ این وحدت و تقویت آن از تحقق برنامه‌های آنان جلوگیری می‌کند.
به گفته وی، ایجاد اختلاف در بین مسلمانان شیعه و سنی ایران که هدفی جز اقتدار نظام و پیروزی اسلام ندارند، موجب پیروزی دشمنان خواهد بود که روحانیون شیعه و سنی باید بیش از گذشته هوشیار باشند تا تحت تاثیر حیله‌های آنان قرار نگیرند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: دشمنان در جنگ تحمیلی، اوایل انقلاب، تحریم‌ها و اتهامات نامشروع نشان دادند که ترک، کرد، عرب، فارس، بلوچ و لر و یا شیعه و سنی برای آنان تفاوتی ندارد بلکه ملت ایران و نظام اسلامی هدف آنان است و برای رسیدن به اهداف شومشان از هر دری وارد می‌شوند.
وی یادآور شد: اگر چه دشمن از نظر فناوری و تکنولوژی از کشور ایران پیشرفته‌تر است اما نباید غافل شد که سلاح ایمان و روحیه ایثارگری ملت ایران فراتر از تکنولوژی روز آنها قابلیت برتری دارد.
حجت‌الاسلام صفایی تاکید کرد: ما نباید خود را در این زمینه تبرئه کنیم بلکه ما باید بیش از آنچه که عمل کرده‌ایم، عمل می‌کردیم و باید بیشتر از این کارها انرژی بگذاریم، در غیر این صورت در صورت کوتاهی، زمینه پیروزی دشمنان در این جنگ نرم فراهم می‌شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در 32 سال پیش به گونه‌ای پیروز شد که به تعبیر غربی‌ها یک معجزه بود و آنها از همان اول تصور این را داشتند که یا بر این انقلاب تسلط می‌یابند و یا آن را از پای درمی‌آورند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: اما عکس تصور دشمنان، انقلاب اسلامی هر روز شاداب‌تر و به تعبیر قرآن، شجره طیبه‌ای شده است که سایر کشورهای جهان از آن الگو می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ نظامی، اتهامات و تحریم‌ها نمی‌تواند با ملت ایران مقابله کند، از این رو روی به هجمه نرم‌آورده و در این زمینه جوانان و نوجوانان به عنوان نسل سوم انقلاب را هدف قرار داده‌اند.
حجت‌الاسلام صفایی افزود: به خیال آنها، با گذشت زمان و از بین رفتن نسل دوران انقلاب و فاصله نسل جوان با گذشته انقلاب و چگونگی پیروزی در جنگ تحمیلی، می‌تواند با هجمه نرم بر این نسل جوان تاثیر گذاشته و به ایران برگردند.
به گفته رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، آنها می‌خواهند با این حرکت‌های خزنده، انقلاب را منحرف کرده و همان سیاست‌های دوران شاه خائن را که روزانه 6 میلیون لیتر نفت از ایران می‌بردند، دوباره حاکم کنند.
وی تصریح کرد: اما دشمنان نمی‌دانند که نسل جوان ایران، نسلی هوشیار، دارای ایمان قوی با بینش سیاسی بالا و حافظ و ادامه دهنده راه شهدا هستند و حرکت در مسیر ارزش‌های اسلامی و شهدا را برگزیده‌اند.
حجت‌الاسلام صفایی در پایان، ایمان به خدا و حفظ و تقویت اتحاد به عنوان رمز پیروزی ملت ایران در حاکم کردن نظام اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی را تنها راه مقابله با جنگ نرم خواند و افزود: گسترش آموزه‌های دین اسلام و حفظ وحدت باید سرلوحه مسئولان و افرادی که سر رشته زمام امور را به دست دارند، قرار گیرد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول