اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

دشمنان نظام جنگ تمام عیاری به راه انداخته‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمنان نظام جنگ تمام عیاری علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند، گفت: دشمنان با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مردم راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

دشمنان نظام جنگ تمام عیاری به راه انداخته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در جریان افتتاح دو طرح فرهنگی در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: در این برهه از زمان وظیفه سپاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با بیان اینکه رشادت‌های پاسداران در هشت سال دفاع مقدس ستودنی است، ادامه داد: سپاه پاسداران همانند دوران دفاع مقدس وظیفه سنگینی در این راستا بر عهده دارد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنان با استفاده از تمام امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی خود سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
لطفی تصریح کرد: دشمنان با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مردم همیشه در صحنه راه به جایی نبرده و نخواهند برد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عشق و علاقه مردم به رهبری ریشه در اعتقادات عمیق دینی و اسلامی مردم است.
وی ادامه داد: در سفر اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناطق مختلف کرمانشاه که با استقبال همه مردم به ویژه نسل جوان مواجه شد نشان پیوند مردم با رهبری است.
در پایان این مراسم از طرف دفتر مقام معظم رهبری در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، لوح سپاس به سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه پاسداران امیرالمونین (ع) استان ایلام اهدا شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول