اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام الله دهه فجر

بیمارستان‌های چلگرد و سامان به بهره‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز بهره‌برداری از بیمارستان‌های چلگرد و سامان همزمان با ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

بیمارستان‌های چلگرد و سامان به بهره‌برداری می‎رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این دو پروژه، ساختمان کلانتری شهر ناغان نیز از دیگر طرح‎های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.
وی ظرفیت بیمارستان‎های چلگرد و سامان را به ترتیب 32 و 24 تختخوابی عنوان کرد و افزود: مساحت این سه پروژه بیش از 5 هزار و 500 متر مربع است و برای ساخت آن بیش از 43 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
ابراهیمی افزود: راه‌اندازی این دو بیمارستان بخش عمده‌ای از نیازهای درمانی مردم شهرستان کوهرنگ و بخش سامان در این استان را برطرف می‎کند.
به گفته مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، ساخت این دو بیمارستان بیش از 100 شغل در این استان ایجاد کرده است.
وی با اشاره به برخی ویژگی‌ها و مشخصات این دو بیمارستان ادامه داد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم شهرستان کوهرنگ ظرفیت بیمارستان چلگرد در سومین سفر استانی هیئت دولت به این استان از 2 تختخواب به 32 تختخواب ارتقا پیدا کرد.
وی مساحت زمین این بیمارستان را 5 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این بیمارستان در دو طبقه با زیربنای 4 هزار مترمربع در حال ساخت است. 
ابراهیمی با بیان اینکه کلنگ احداث بیمارستان 32 تختخوابی چلگرد در سال 86 به‌زمین زده شده است، گفت: تمامی مقررات ملی ساختمان در احداث این بیمارستان رعایت شده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیزات به‌کار رفته در احداث این بیمارستان، گفت: این بیمارستان مجهز به تمامی بخش‌ها اعم از اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل، زنان و زایمان، آزمایشگاه است.
وی از صرف 19 میلیارد و 450 میلیون ریال برای احداث این بیمارستان خبر داد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان در سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده افتتاح و ‌بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول