اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسخ به مطالبه اهالی خلخال

بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی خلخال آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: به دنبال درخواست‌های مکرر اهالی خلخال و جنوب استان اردبیل بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال آغاز به کار کرد.

بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی خلخال آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم راه‌اندازی این بخش بیمارستانی که عصر امروز برگزار شد، مسئول بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال و متخصص این رشته اظهار داشت: با تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال از این پس اعمال جراحی کلیه، غدد پروستات، هیدروسلتومی و واریکوسکتومی و برخی دیگر از بخش‌های داخلی مردان در این بخش قابل انجام می‌باشد.
حسین صفاری تصریح کرد: در آغاز به کار این بخش یک فرد 74 ساله که دچار بیماری سنگ مثانه و غدد پروستات بود با عمل جراحی باز غده پروستات و سنگ مثانه حدود 24 میلی‌متر از اندام او بیرون کشیده شد که عمل همراه با موفقیت و بهبودی کامل بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی بخش ارولوژی دیگر نیازی به اعزام بیماران به مرکز استان نمی‌باشد و ما قادر می‌باشیم بهترین خدمات را انجام دهیم.
صفاری در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که در این بخش بیماران با حضور پزشکان متخصص مورد مداوا و معاینه دقیق قرار می‌گیرند، اضافه کرد: یکی از گرفتاری‌های اغلب مردان میانسال و کهنسال ابتلا به بیماری‌های داخلی مردانه است که با راه‌اندازی این مرکز انتظار می‌رود شرایط خوبی را در مداوا و بهبود بیماری افراد مریض شاهد باشیم.
در این مراسم فرماندار خلخال نیز در سخنانی با اشاره به ارتقای شاخص‌های بهداشتی، درمانی در سطح جامعه ادامه داد: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار بخش بهداشت و درمان از جمله بخش‌هایی است که بیشتر مورد دقت و توجه قرار گرفته است.
ذبیح‌الله عبداللهی از تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال به بخش‌های تخصصی و تجهیزات مناسب خبر داد و گفت: با این اقدام مناسب دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مراجعه بیماران و افراد مبتلا به امراض مختلف به مرکز استان و همچنین استان‌های همجوار جلوگیری می‌شود.
وی در پایان سخنان خود افزود: یکی از شاخصه‌های ارتقا و توسعه جامعه بالا بردن شرایط سلامت و بهداشت عمومی است که در این زمینه نیازمند توجه جدی به ارتقای ابزارها و امکانات نوین و مدرن هستیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول