اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

گزینش‌گران چشم بینای نظام هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: گزینش‌گران چشم بینای نظام و بازوی توانمند برای انتخاب مسئولان و مدیران هستند.

گزینش‌گران چشم بینای نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران و کارکنان گزینش دستگاه‌های اجرایی استان کرمان اظهار داشت: اعضای هسته‌های گزینش مأموریتی سنگین و رسالتی مهم به دوش دارند.
وی بیان داشت: انتخاب کارگزاران در نظام الهی کاری دشوار است، انجام کوچک‌ترین کار در راستای تثبیت نظام ارزش والایی نزد خداوند دارد و اگر هم به اندازه دانه خردلی به نظام لطمه وارد کند در پیشگاه خداوند حجت ندارد.
نجار کار در نظام الهی را حساس و سخت دانست و عنوان کرد: گزینش‌گران چشم بینای نظام و بازوی توانمند برای انتخاب مسئولان و مدیران هستند.
وی تصریح کرد: نخستین و اساسی‌ترین کار برای گزینش برخورداری از سلاح قوی ایمان است، گزینش‌گر باید نفس خود را از همه آلایندگی‌ها و زشتی‌ها پاک کند.
نجار ابراز داشت: تنگ نظری در این حیطه موجب می‌شود که از جنبه‌های مثبت افراد دور بمانیم در صورتی که فرد معاند و مخالف با نظام باشد، باید از ورود وی جلوگیری کرد.
وی امانتداری، صداقت و حفظ آبروی افراد را از ویژگی‌های گزینش‌گران دانست و گفت: اگر نظام اداری سالم داشته باشیم، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.
وی بیان داشت: گزینش باید با صبر، دقت، بردباری و حساسیت تمام پیش برود تا افرادی لایق برای مسئولیت انتخاب شوند.
کریم مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان در این گردهمایی با اشاره به سالروز تأسیس هسته گزینش به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: سربازان این کار باید حرمت‌ها را حفظ و برای پاسداری از این فرمان تلاش کنند.
وی با تأکید بر اهمیت گزینش افزود: مسئولان هسته‌های گزینش در مورد خانواده ایثارگران به ویژه فرزندان شهید دقت لازم را داشته باشند، زیرا ما در برابر آنها مسئول هستیم.
مهرشاد گفت: اگر فرزندی از خانواده ایثارگران در جامعه به انحراف کشیده شود، تمام ما در برابر آن مسئول هستیم.
به گزارش فارس در این گردهمایی از گزینش‌گران هسته‌های گزینش استان کرمان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول