اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

گزینشگران در مقابل لغزش‌ها محکم بایستند

خبرگزاری فارس: افرادی که در گزینش مامور به خدمت هستند باید دلسوز مردم و کارآمد باشند و در برابر لغزش‌ها و تهدیدها سخت و محکم باشند.

گزینشگران در مقابل لغزش‌ها محکم بایستند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در جمع مدیران گزینش دستگاه‌های اجرایی این استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: برای مصون ماندن از آسیب‌های گوناگون در جامعه نیاز به گزینش و گزینشگران امری بدیهی است. 
نیکزاد یادآور شد: انتخاب بر اساس شایسته سالاری و برگزیدن زبده و برترین‌ها در میان داوطلبینی که می‌توانند آینده‌سازان مملکت باشند و می‌خواهند چه به لحاظ وضع قانون و چه به لحاظ اجرا و نظارت بر قانون افرادی امین باشند کاری حساس و رسالت سنگینی است که بر دوش گزینشگران است.
وی با بیان اینکه طرح جامع گزینش صبغه الهی دارد، گفت: این روندی است که نظام آفرینش برای هدایت بشر از ابتدای خلقت با برگزیدن پیامبر، زیربنای نظام هستی را بر این منوال آفرید.
نیکزاد تصریح کرد: نظامی اسلامی باید بدنه حکومتی آن متشکل از افرادی ارزشی، ولایت‌مدار، پایبند به قانون اساسی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسدار حرمت خون شهدا و آرمان‌های بزرگ امام و مقام عظمای ولایت باشد.
وی اضافه کرد: امام راحل بر همین اساس دستور تشکیل چنین تشکیلات مهم و سازنده‌ای را صادر کردند و اکنون مسئولیت گزینش سنگین، سخت، حساس و ظریف است که باید به دور از هرگونه لغزش و غفلت باشد تا انتخاب سالم انجام پذیرد.
این مسئول تاکید کرد: باید در این مسیر آنچنان حرکت کرد که نه حق کسی نادیده گرفته شود و نه در انتخاب آن‌چنان بی‌دقتی شود که حقوقی در این میان پایمال گردد. 
به گفته وی، افرادی که در گزینش قرار می‌گیرند باید دارای اوصاف تعهد، استواری در اراده و پایبند به قانون و توانمند باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع عذاب الهی اشاره کرد و گفت: قادر به برقراری عدل حضرت علی (ع) نیستیم و اما نیت آن را داریم و تلاش می‌کنیم آنچه در توان داریم به کار گیریم تا به عدالت نزدیک شویم و حقی از کسی ضایع نشود.
مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افرادی که در گزینش مامور به خدمت هستند باید دلسوز مردم و کارآمد بوده و در برابر لغزش‌ها و تهدیدها محکم باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول