اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار فارس صورت گرفت

رونمایی از پرچم جدید بارگاه علی (ع) در شیراز

خبرگزاری فارس: پرچم جدید بارگاه منور حضرت امیرالمومنین علی‌بن ابی‌طالب (ع) با حضور استاندار فارس در شیراز رونمایی شد.

رونمایی از پرچم جدید بارگاه علی (ع) در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین استاندار فارس در دیدار با رئیس و اعضای ستادی، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس، با ابراز خرسندی از دیدار با دست‌اندرکاران و فعالان بازسازی عتبات عالیات، اظهار داشت: تلاش و فعالیت‌های ارزنده این بخش باید به ارائه کارهای ماندگار برای معرفی به نسل‌های بعدی منتهی شود و  این حرکت ارزنده، نحوه قضاوت آیندگان را در مورد مردم استان فارس تعیین می‌کند.
وی تصریح کرد: باید از فرصت‌های به وجود آمده برای بازسازی حرم‌های شریف حداکثر استفاده را انجام داد و با وجود هنرمندان متعدد در استان فارس، انجام این امر با سهولت و برکات بیشتری همراه است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به مشارکت و همدلی بالای مردم شریف استان فارس در اهدای وسایل و اعتبارات مورد نیاز بازسازی عتبات عالیات، ابراز داشت: پاک‌ترین عاطفه‌ها و ارزنده‌ترین نیات، به یاری و مشارکت در این امر مهم معنوی برخواسته‌اند و به همین لحاظ نیز باید در حراست و بهره‌گیری از این اعتبارات و هدایا دقت نظر بیشتری اعمال شود.
استاندار فارس گفت: به فعالیت و موقعیت دست‌اندرکاران این بخش غبطه می‌خورم  و امیدوارم که آنان ما را نیز در ثواب این فعالیت ارزنده سهیم کنند.
در این جلسه پرچم جدید بارگاه منور حضرت امیرالمومنین علی‌بن ابی‌طالب (ع) رونمایی و همچنین دو لوح تقدیر از طرف تولیت حرم مطهر آن حضرت (ع) و تولیت بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، به نمایندگی از مردم ولایتمدار فارس، به صادق عابدین تقدیم شد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول