اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی انجام می‌گیرد

رونمایی از تابلوی سردار شهید روحانی‌فر در کردکوی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از تعویض و رونمایی تابلوی عروج شهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمد‎علی روحانی‎فر در شهرستان کردکوی خبر داد.

رونمایی از تابلوی سردار شهید روحانی‌فر در کردکوی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد‎علی طالع‎زاری عصر امروز در جمع مدیران شهرستان کردکوی اظهار داشت: شهدا از افتخارات جامعه اسلامی محسوب می‎شوند و بنیاد شهید گلستان نیز با هدف نشان دادن رشادت‎های این شهید انقلابی، اقدام به طراحی تابلویی از زندگی حجت‌الاسلام روحانی‎فر کرده است که به زودی افتتاح می‎شود.
وی تصریح کرد: شهید حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد‎علی روحانی‎فر یکی از دیپلمات‎های وزارت امور خارجه و فرماندار شهرستان کردکوی بوده است که در سال 1357 از طریق سقوط هواپیما به درجه شهادت نائل شد که قرار است به‎زودی در یک طرح گرافیکی جدید از ولادت تا شهادت این شهید بزرگوار به تصویر کشیده و در ورودی شهرستان کردکوی نصب و پرده‎برداری شود.
معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه با افتتاح این تابلو سعی داریم زندگی این شهید بزرگوار را برای نسل جوان به روایت تصویر ارائه کنیم، خاطر نشان کرد: وجود این سرمایه‎های بزرگ و ضرورت حفظ و گسترش آن از اساسی‎ترین نیازهای جامعه امروز است که باید به آن توجه شود.
طالع‎زاری با اشاره به اینکه امروز در قبال فرهنگ ایثار و شهادت مسئول هستیم، ابراز داشت: توجه به ابعاد مختلف معنوی شهید و شهادت و مسئله فرهنگ ایثار، پشتوانه این نظام است و انقلاب اسلامی با داشتن چنین پشتوانه‎ای پیروز شد و اکنون به عنوان الگو و اسوه‎ای برای سایر کشورهای جهان شد که نتیجه‎اش به بیداری اسلامی انجامید لذا باید این فرهنگ را قدر دانست و همه ما در ترویج آن نقش مهمی داریم.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول