اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه‎فجر

نقاشی متحرک "چند ستاره تا بهشت" در گرگان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: نقاشی متحرک "چند ستاره تا بهشت" عنوان جدید برنامه‎ای است که در دهه‎فجر توسط استاندار گلستان رونمایی می‎شود.

نقاشی متحرک "چند ستاره تا بهشت" در گرگان رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی طالع‎زاری صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: نخستین سی‎دی مربوط به مفاهیم ایثار و شهادت که به ‎صورت گرافیکی تهیه شده در بهمن ماه امسال رونمایی و سپس وارد بازار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هر یک از سی‎دی‎ها در قالب 10 داستان از شهدای گلستان تهیه و تولید شده، خاطر نشان کرد: سی‎دی‎های داستانی با کیفیت صدای بالا و تصاویر جذاب، آهنگ‎های شاد و بر اساس داستان‎های واقعی از زندگی رزمندگان، جانبازان و شهدا به‎صورت نقاشی‎های گرافیکی برای کودکان و نوجوانان تهیه شده است.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از تولید انیمیشن سه بعدی نقاشی برای نخستین بار در گلستان خبر داد و تصریح کرد: این کار داستانی ابتکار نوینی است که در 13 دقیقه نمایش داده می‎شود و تولید آن هشت ماه به طول خواهد انجامید.
طالع‎زاری بیان داشت: طرح اولیه این کار داستانی به اتمام رسیده و قراردادهای آن نیز بسته شده است.
وی یادآور شد: رادیو کهکشان برنامه جدید دیگری از بنیاد شهید گلستان است که داستان‎های شهدا را روایت‎گری می‎کند و در قالب سی‎دی به‎زودی عرضه بازار خواهد شد که البته قرارداد این کار با دو استودیو مرکز تولید صدا و تصویر در گرگان بسته شده است.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد: بنا داریم تا رادیو کهکشان را با تولید یک هزار سی‎دی در اختیار مسافران نوروزی نیز قرار دهیم تا از این طریق یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.
طالع‎زاری با اشاره به اینکه خروجی تمام کارهای پژوهشی و فرهنگی بنیاد شهید باید کرامت، عزت شهدا و ایثارگران انقلاب باشد، اذعان داشت: این معاونت با انجام ابتکارات نوین سعی دارد فرهنگ ایثار را به نسل‎های آینده انتقال دهد، لذا این سرمایه بزرگ و ضرورت گسترش آن از اساسی‎ترین نیازهای جامعه امروز محسوب می‎شود.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول