اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

گچساران 31 دهیاری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به وجود 31 دهیاری در گچساران از دهیاران خواست با استفاده از ظرفیت‌های موجود زمینه توسعه هر چه بیشتر روستاها را فراهم کنند.

گچساران 31 دهیاری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سه دهیاری جدید در دهستان لیشتر بخش مرکزی گچساران اظهار کرد: تعامل دهیاران با شوراها در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه شود.
وی افزود: این تعامل و هماهنگی می‌تواند زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر روستاها را فراهم کند.
فرماندار گچساران تصریح کرد: تلاش و همت مضاعف دهیاران در راستای توسعه بیش از پیش روستاها و رفع موانع و مشکلات‌ آنها بسیار لازم و ضروری است.
علیزاده بررسی و شناخت کامل مشکلات مردم و انتقال صحیح و به موقع آن به مسئولان را در راستای حل این موارد بسیار مهم و مؤثر عنوان کرد.
وی بیان داشت: توسعه پایدار روستایی یکی از اهداف اساسی سیاست‌گذاری‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
علیزاده همکاری با مسئولان شهرستان در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های ملی را از وظایف مهم شوراها و دهیاران عنوان کرد و گفت: برای پیشرفت، توجه و بررسی کارشناسانه مسائل مختلف در ایجاد جاذبه در روستاها ضروری است.
بخشدار مرکزی گچساران نیز در این مراسم ابراز داشت: در چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای به روستاهای گچساران ارائه شده است.
یحیی ذبیحی افزود: توسعه روستاها در بخش‌های مختلف راه، آب، بهداشت، مخابرات و دیگر زمینه‌ها قابل تقدیر است.
وی با تأکید بر استفاده دهیاران از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در روستاها یادآور شد: شوراهای اسلامی روستا و دهیاران باید برای خدمت‌رسانی به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.
ذبیحی ابراز داشت: دهیاران برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها باید شرایط را برای دستگاه‌های اجرایی فراهم کنند و در این زمینه با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئله پیرامون کشور برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: نقش دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها در آستانه انتخابات مجلس برجسته است.
ذبیحی خواستار فراهم‌ کردن زمینه‌های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات و شرکت حداکثری مردم روستاها در انتخابات شد.
وی تشکیل شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در توسعه پایدار روستایی را اقدامی بسیار مؤثر در فرایند مردم سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش عنوان کرد.
به گزارش فارس در این مراسم مجید البادیان، علی مرادی و مسعود معصومی‌زاده به عنوان دهیاران روستاهای آبکل، ده ناصر خیرآباد و آبچیرک معرفی شدند.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول