اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بوستان خواستار شد

لزوم نظارت هر چه بیشتر دهیاران بر اجرای طرح‌های روستایی

خبرگزاری فارس: بخشدار بوستان با اشاره به نقش و جایگاه دهیاران و شوراها گفت: ضروری است که شوراها و دهیاران بر روند اجرای طرح‌ها در روستاها نظارت بیشتری کنند.

لزوم نظارت هر چه بیشتر دهیاران بر اجرای طرح‌های روستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید جلال رحیمی شامگاه دوشنبه در نشست با شوراها و دهیاران بخش بوستان شهرستان باشت که در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و تمام تلاش‌ها و زحمات مسئولان دولتی و غیر دولتی باید در جهت ارتقاء سطح زندگی مردم باشد.
وی به فلسفه تشکیل شوراها اشاره کرد و افزود: تشکیل شورای اسلامی اقدامی موثر در فرایند مردم سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خود است.
رئیس شورای اداری بخش بوستان ابراز داشت: یک فصل از قانون اساسی جمهوری اسلامی به شوراها اختصاص دارد که نشان از جایگاه مهم شورا است.
رحیمی با اشاره به وظایف و رسالت شوراهای اسلامی و دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان و زبان گویای مردم، عنوان کرد: پیگیری مشکلات و درخواست‌های مردم روستا و تلاش برای عمران و آبادانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم باید در اولویت برنامه‌های شوراها و دهیاران باشد.
بخشدار بوستان به جایگاه نظارتی شوراها اشاره کرد و از شوراها و دهیاران خواست تا بر روند اجرای طرح‌های عمرانی اجرایی در روستاها نظارت کنند.
وی با بیان اینکه مدیریت روستاها به دهیاران و شوراها واگذار شده، خاطرنشان کرد: مدیریت روستایی در توسعه و عمران و آبادانی روستا نقش اساسی دارد. 
در این نشست دهیاران و شوراها به بیان مشکلات روستاهای خود پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر میان اعضای جلسه مقرر شد که دهیاران و شوراها برابر برنامه زمان‌بندی از سوی بخشداری تمام نیازهای روستاها را اولویت‌بندی کرده و به بخشداری ارائه دهند.
بخش بوستان در شهرستان باشت دارای 47 روستا و چهار دهیاری است.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول