اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ساری:

دهیاران برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال تلاش کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ساری گفت: دهیاران باید در جهت جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

دهیاران برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رمضان رضایی‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران حفاظت و حمایت از سرمایه‌های جمهوری اسلامی را وظایف تمام آحاد مردم دانست و بیان داشت: نباید اجازه دهیم این سرمایه‌ها بر اثر حوادث و بلایای طبیعی از بین برود.
بخشدار مرکزی ساری با بیان اینکه اجرای طرح‌های روستایی، استحکام‌سازی ساخت و سازها و بازسازی و نوسازی بافت‌های قدیمی روستاها از اقدامات شایسته دولت محسوب می‌شود، گفت: دولت با اجرای این طرح در واقع علاوه بر ایمن‌ساختن مکان‌ زندگی روستائیان در برابر حوادث و بلایای طبیعی، زمینه مهاجرت معکوس مهاجرت از شهر به روستا را نیز فراهم آورده است .
وی تصریح کرد: حجم بالای ساخت و ساز نباید باعث شود که بحث نظارت بر آن که مهم‌ترین موضوع در ساخت مسکن است را به دست فراموشی سپرد بلکه باید همپای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز، نظارت صحیح، اصولی و دقیق‌تری نیز در این بخش انجام پذیرد.
رضایی‌راد یکی از کارهای مهم دهیاران را جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها عنوان و اضافه کرد: دهیاران اجازه ندهند ساخت و سازهای غیرمجاز در طرح‌های هادی و محدوده روستاها بدون پروانه و رعایت کاملاً اصول مهندسی ساخته شود.
این مسئول تاکید کرد: دهیاران باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنند و نگذارند چهره روستاها به جهت این ساخت و سازها دگرگون شود.
بخشدار مرکزی ساری با اشاره به اهتمام وی‍ژه دولت به حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و تولید سرمایه متذکر شد: دهیاران باید در جهت جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال تلاش کنند.
رضایی‌راد در پایان اذعان داشت: دهیاران باید در جهت ایجاد اشتغال، معرفی و شناسایی زمینه فرصت‌های اشتغال افراد فاقد شغل فعالیت بیشتری انجام دهند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول