اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری خبر داد

انتشار فراخوان مسابقه عکس جهاد اقتصادی در آغاجاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری از انتشار فراخوان مسابقه عکس با موضوع "سال جهاد اقتصادی" در این شهرستان خبر داد.

انتشار فراخوان مسابقه عکس جهاد اقتصادی در آغاجاری
فرهاد احمدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آغاجاری در راستای ارتقای سطح فرهنگ و هنر شهرستان همواره اقدام به برگزاری نمایشگاه و مسابقات مختلف می‌کند.
وی افزود: مطمئنا توسعه ابعاد مختلف فرهنگ و هنر، موجبات پیشرفت زوایای متفاوت اجتماعی را دربردارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری تصریح کرد: در همین راستا فراخوان سومیـن مسابقـه عکـس استانی با موضوع جهاد اقتصادی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شده است.
وی اضافه کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فیلم و عکس این شهرستان در سال مزین به جهاد اقتصادی، در راستای فعالیت‌های فرهنگی _ هنری خود در نظر دارد موضوع سال را از نگاه دوربین برگزار کند.
احمدی‌فر با اشاره به اینکه این مسابقه در دو بخش؛ ویژه جهاد اقتصادی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: این فراخوان در خصوص مقررات خاص بخش مسابقه می‌گوید از جمله اینکه؛ شرکت در مسابقه برای عموم عکاسان آزاد است، شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر 10 عکس به‌صورت تک عکس و یا مجموعه به دبیرخانه ارسال کنند، عکس‌های برگزیده در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و عکس‌ها می‌تواند به‌صورت رنگی ‌یا سیاه و سفید در ابعاد 30×24 و حداکثر 40×30 باشد.
وی ادامه داد: برگزارکنندگان حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را با ذکر نام عکاس در انتشارات مربوط به جشنواره داشته و چنانچه کسب درآمدی از آثار مذکور حاصل شود، سهم عکاس براساس تعرفه برگزارکننده پرداخت خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری با اشاره به جوایز این مسابقه خاطرنشان کرد: تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال به عکس اول، دیپلم افتخار و مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال به عکس دوم، لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال به عکس سوم و تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال به برترین عکس در "بخش ویژه" اختصاص می‌یابد.
وی با بیان اینکه هیئت داوران می توانند علاوه بر فهرست مذکور حداکثر دو دیپلم افتخار و یا لوح تقدیر به عکاسان اهدا کنند، عنوان کرد: براساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار 30 بهمن ‌ماه سال‌جاری و زمان برگزاری مسابقه چهار اسفند ماه 90 است.
بنا به گفته احمدی‌فر، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سومین مسابقه عکس استانی، آغاجاری ـ بزرگراه شهید مدرس ـ جنب فلکه حافظ ـ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال یا با شماره 3222022 - 0672 تماس حاصل کنند.
وی در پایان گفت: امیدواریم این حرکت، گامی مؤثر در راستای ارتقا و تعالی سطح هنر عکاسی در منطقه باشد.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول