اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر خبر داد:

برگزاری مسابقه عکس عاشورایی در ابهر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان ابهر گفت: در ماه محرم امسال مسابقه عکس عاشورایی در سطح شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکس عاشورایی در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ابهر با بیان اینکه در حوزه اداره‌ها و کارخانه‌ها در 37 اداره نماز جماعت برگزار می‌شود، اظهار داشت: در هشت اداره نیز به دلیل محدودیت‌هایی همچون محدودیت پرسنل و نبود مکان مناسب، نماز جماعت برگزار نمی‌شود.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت پوشش و حجاب کارمندان دستگاه‌ها اجرایی خاطرنشان کرد: وضعیت حجاب کارمندان مناسب است و فقط چند مورد بدحجابی وجود داشت که تذکرهای لازم ارائه و این امر برطرف شد.
معاون فرماندار شهرستان ابهر افزود: پیشنهاد می‌شود با توجه به فعالیت رابطان امر به معروف کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، از چند رابط فعال کارخانه‌ها و اداره‌های شهرستان تجلیل شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در این جلسه با تاکید بر لزوم برخورد با افرادی که به دنبال گسترش خرافه در مراسم‌های عزاداری ماه محرم هستند، گفت:‌ باید در این راستا توجه جدی شود.
مجدی مرادی افزود:  با مصاحبه سال گذشته یکی از مسئولان نیروی انتظامی دوباره عده‌ای از علامت‌ها و برخی ابزار دیگر در عزاداری‌ها استفاده کردند.
وی با اشاره به برنامه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در ماه محرم گفت:‌ در محرم امسال مسابقه عکس عاشورایی در سطح شهرستان ابهر برگزار می‌شود.
دادستان ابهر در این جلسه با بیان اینکه نباید خرافه‌ها را با نهضت امام حسین (ع) در هم آمیخت، عنوان کرد: دشمنان از قمه‌زنی برخی افراد در ایام محرم سوء‌‌استفاده کرده و علیه شیعه تبلیغ می‌کنند.
اصغر حبیبی افزود: استفاده از علامت‌ها یکی از برداشت‌های غلط است که وهابیت از این امر علیه شیعه استفاده می‌کند.
وی افزود: بر اساس فتوای مراجع تقلید هر چیزی که برای برای بدن ضرر داشته باشد حرام است که همگان باید نسبت به برگزاری مراسم‌های بدون خرافه برای ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول