اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین سال متوالی انجام می‏شود؛

برگزاری مسابقه عکس «مهر محرم» در سمنان

خبرگزاری فارس: مسابقه عکس «مهر محرم» برای چهارمین سال متوالی در سمنان برگزار می‏شود.

برگزاری مسابقه عکس «مهر محرم» در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دبیر موسسه موج فرهنگ سمنان عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این‌باره اظهار داشت: هم‏زمان با فرا رسیدن ماه محرم‏الحرام 1433 هجری قمری، انجمن عکاسان جوان موسسه موج فرهنگ با همکاری نهادهای فرهنگی استان سمنان برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «مهر محرم» کرده است.
میثم قدس‏پور افزود: این مسابقه با موضوع ماه محرم، قیام عاشورا و به تصویر کشیدن مراسم و آیین‏های عزاداری سرور و سالار شهیدان برگزار می‏شود.
وی بیان کرد: هر عکاس می‏تواند تعداد چهار عکس با ابعاد 40 در30 سانتی‏متر و با کیفیت  Dpi300 با فرمت Jpg به آدرس دبیرخانه یا پست الکترونیکی مسابقه ارسال کند.
دبیر موسسه موج فرهنگ سمنان گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه و شناخت بهتر قیام عاشورا، تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‏های عزاداری در نقاط مختلف استان سمنان و نیز احیای آداب و رسوم سنتی که ریشه در دین مبین اسلام و فرهنگ ایرانی دارد، را از اهداف برپایی این مسابقه دانست.
قدس‏پور با تاکید بر اینکه عکس‏ها باید در محرم سال 1390 و صرفاً در محدوده جغرافیایی استان سمنان و به صورت دیجیتالی تهیه شده باشند، از اهدای جوایز ارزنده به عکس‏های برتر و برگزاری نمایشگاه از عکس‏های منتخب هیئت داوران در دهه سوم محرم خبر داد.
وی مهلت ارسال آثار را تا تاریخ 19 آذرماه ذکر کرد و از کلیه عکاسان و علاقه‏مندان از سراسر ایران خواست تا عکس‏های خود را با ذکر مشخصات کامل به آدرس دبیرخانه در سمنان ـ شهرک گلستان ـ بلوار نگارستان غربی ـ مجتمع فرهنگی جوانان ـ دفتر موسسه موج فرهنگ ـ کدپستی 93635-35197 و یا پست الکترونیکی MehreMoharram@gmail.com ارسال کنند.
دبیر موسسه موج فرهنگ سمنان از همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین سمنان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در برگزاری این مسابقه قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول