اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان:

فراخوان سومین همایش منادیان وحدت در کردستان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان سومین همایش سراسری منادیان وحدت در این استان خبر داد.

فراخوان سومین همایش منادیان وحدت در کردستان اعلام شد
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این همایش در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به محورهای فراخوان همایش یاد شده اظهار داشت: راهبردهای پیامبر اعظم(ص) در تحقق وحدت و انسجام اسلامی، نقش امام صادق (ع) در تحکیم وحدت و انسجام اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طلیعه بیداری اسلامی از جمله محورهای فراخوان مقاله همایش یاد شده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین فلسطین، نماد مقاومت و مظهر وحدت از دیگر محورهای این همایش است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به شرایط شرکت در این همایش اشاره کرد و بیان داشت: مقالات در دو نسخه در قطع A4 به صورت یک رو پرینت شده و همراه با فایل آن در قالب سی‌دی باید به دبیرخانه همایش ارسال شود.
صفی‌یاری عنوان کرد: آثار ارسالی شرکت کنندگان باید حاوی مشخصات فردی به همراه یک قطعه عکس از افراد شرکت کننده باشد.
وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار این فراخوان 15 دی ماه بود که با استقبال شرکت کنندگان این فراخوان تا 25 دی ماه تمدید شده است.
وی اضافه کرد: آثار ارسالی باید به نشانی  monadyan.vahdat@yahoo.com  یا به نشانی کردستان، سنندج، خیابان امام خمینی(ره)، پاساژ حبیبی، طبقه سوم ، اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ارسال کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: این همایش هر سال با استقبال گسترده‌ای از سوی اندیشمندان، روحانیون و سایر افراد رو به رو بوده است.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول