اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

مدیران لرستان در جذب بودجه فرهنگی دستگاه‌ها تلاش کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مدیران استان در جذب بودجه فرهنگی دستگاه‌ها تلاش کنند.

مدیران لرستان در جذب بودجه فرهنگی دستگاه‌ها تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حسن شریعت‌نژاد صبح امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی استان لرستان با اشاره به استعداد و ظرفیت بالای استان در مباحث مختلف مدیران را به تلاش بیشتر برای میزبانی لرستان در برگزاری جشنواره‌های مختلف و اتحاد و همکاری در این زمینه فراخواند.
وی با بیان اینکه مردم لرستان مردمی ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت هستند بر همکاری بیشتر قشر مرفه جامعه و اغنیا در بازسازی عتبات‌عالیات و همکاری بیشتر با ستاد بازسازی عتبات‌عالیات تاکید کرد.
شریعت‌نژاد عنوان کرد: 30 درصد بودجه فرهنگی سفر سوم هیئت دولت به لرستان اختصاص یافته و باید مدیران لرستانی در جذب این اعتبار 30 درصدی بودجه فرهنگی دستگاه‌ها سریع‌تر عمل کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که فضای انتخابات ذاتا چالشی و امنیتی است، لذا جا دارد تا با حفظ هوشیاری زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم شود.
شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: دشمن همواره در انتخابات به دنبال ایجاد تفرقه، یاس و ناامیدی در مردم است، تا مشارکت مردم در صحنه انتخابات را کاهش دهد، لذا باید هوشیار بود تا با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.
وی با تشریح فضای امنیتی استان لرستان و اینکه هیچگونه مشکل خاص امنیتی در استان لرستان وجود ندارد، گفت: آرامش و امنیت موجود در استان لرستان فضا را برای برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط آماده کرده است.
وی از احزاب و جریان‌های سیاسی خواست تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند، که مردم به سمت وحدت و مشارکت حداکثری پیش رفته و از هرگونه قهر و تفرقه دوری کنند.
در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان به حوزه فرهنگ و هنر استان عنوان کرد: برای نخستین‌بار از بعد از انقلاب تاکنون سه جشنواره بین‌المللی فجر در استان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان گفت: تلاش ما بر این است، که سه جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی فجر، هنرهای تجسمی و فیلم فجر در استان اجرا شود.
در ادامه اصغرحقی‌پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان لرستان از واریز حدود 80 میلیون تومان به حساب عتبات‌عالیات از طریق طرح‌هایی مثل منزل به منزل تا بهشت و با همکاری مسئولان و به خصوص صدا و سیما توسط مردم لرستان خبر داد.
در این جلسه طرح‌هایی نظیر برگزاری مسابقات وزشی زورخانه‌ای به میزبانی لرستان، برگزاری جشنواره‌های فیلم فجر، نمایشنامه قرآنی و هنرهای تجسمی در ایام دهه فجر به میزبانی استان لرستان به تصویب رسید.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول