اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر:

هیئت‌های مذهبی بلندگوی جناح‌های سیاسی نشوند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از شان و منزلت بالایی برخوردارند و صحیح نیست که بلندگوی جناح و یا گروه سیاسی خاصی شوند و به‌عنوان پایگاه تبلیغاتی کاندیداها مورد سوء‌استفاده قرار گیرند.

هیئت‌های مذهبی بلندگوی جناح‌های سیاسی نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حامد فکوری صبح امروز در نشست با مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر اظهار داشت: امروز در کشور ما هم اتحاد و ایمان هست، هم آگاهی و شور، البته عده‌ای تلاش می‌کنند که نگذارند در همین قضایای انتخابات که مردم حقیقتاً با شور و شعور و انگیزه شرکت می‌کنند، حضور مردمی نمایان شود.
دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در ادامه افزود: هوشیاری ملت یکی از آن عرصه‌های مهم است و اینجا باید ملت ایران و به‌ویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر هوشیاری به خرج بدهند، بدانند که این یکی از همان امتحانات، عرصه‌های کارآمدی و یکی از همان پیچ‌هایی است که از غفلت ما در آنجا ممکن است دشمن استفاده کند و به ما ضربه بزند.
فکوری گفت: البته خدای متعال پشتیبان ملت عزیز، شجاع، فداکار و باوفای ایران بوده است، بعد از این هم امیدواریم که خداوند متعال در همه مراحل، ملت عزیز ایران را پشتیبانی کند.
وی در ادامه بیان کرد: ببینید و بفهمید چه کسی را به مجلس می‌فرستید، آن کسی که به‌عنوان وکیل این ملت انقلابی و مومن و شجاع به مجلس می‌رود، باید انقلابی، مومن، شجاع و کارآمد باشد.
مدیر امور مساجد و تشکل‌های مذهبی و صنفی ستاد احیا استان بوشهر در ادامه گفت: آن کسی که اسلام را نمی‌پسندد و مقررات اسلامی را قبول نمی‌کند برای خاطر دل بیگانگان و خوشامد دیگران، به انقلاب و ارزش‌های انقلاب اهانت می‌کند.
فکوری به دقت مردم در انتخاب اشاره کرد و اظهار داشت: آن کسی که تقوای لازم را ندارد و اهل معنویات نیست و اهل دنیاست و فقط برای نام و نشان و استفاده شخصی، این مسئولیت را می‌خواهد، او لایق و شایسته نمایندگی مردم نیست.
مسئول هیئت مذهبی محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام شهرستان بوشهر در ادامه افزود: دنبال آدم‌های مومن، شجاع، انقلابی و کسانی که بتوانند قدرت این ملت را که در سایه ارزش‌های انقلابی است حفظ کنند، باشید.
‌دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در ادامه بیان داشت: بهترین کسانی را هم که می‌شود انتخاب کرد، کسانی هستند که انسان نسبت به آنها اطمینان دارد که وقتی وارد مجلس شورای اسلامی شدند، مورد اعتماد و اطمینانند و خدای نکرده، دچار انحراف و فساد نمی‌شوند و برای مردم، اسلام، مسلمین و رفاه امور کشور و پیشبرد اهداف انقلاب و گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلابی، تلاش می‌کنند و تحت تاثیر دشمن قرار نمی‌گیرند.
 
فکوری در ادامه افزود: نیروهای انقلابی را به مجلس شورای اسلامی بفرستید و ان‌شاءالله مجلس را کامل کنید و آنچه که تاکنون برای کشور کار شده، به برکت انقلاب بوده است، آنچه هم که بعد از این برای این کشور کار شود، به برکت این انقلاب و اسلام انقلابی، احکام نورانی اسلام و دین می‌شود.
 
وی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از شان و منزله بالایی برخوردارند و صحیح نیست که بلندگوی جناح و یا گروه سیاسی خاصی شوند و به‌عنوان پایگاه تبلیغاتی کاندیداها مورد سوءاستفاده قرار گیرند.
مسئول هیئت مذهبی محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام شهرستان بوشهر گفت: به فتنه‌گران رای ندهید و زیرا فتنه‌گران حقایق را در نظر مردم وارونه جلوه می‌دهند و با جذب آرا دوباره وارد مجلس شوند ؟!
فکوری یکی از وظایف مردم را حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای دانست و در ادامه اظهار داشت: مردم تحقیق و مطالعه کنند، از روی احساس وظیفه به پای صندوق‌های رای بروند و از روی احساس وظیفه، نام کسانی را که گزینش کرده‌اند، به صندوق رای بیندازند.
وی در ادامه افزود: این امتحان بزرگ و کار مهمی است، امیدواریم این بار هم ملت ایران، با اقدام قاطع خود، مشت محکمش را به دهان یاوه‌گویان بزند و جهانیان می‌بینند که ایران مسلمان، ایران انقلابی و ایران متعهد یعنی چه!
مدیر امور مساجد و تشکل‌های مذهبی و صنفی ستاد احیا استان بوشهر در ادامه بیان کرد: خواهند دید که ملتی که 32 سال تجربه انقلاب را پشت سر دارد، از گذشته قویتر، مجرب‌تر، آگاه‌تر و هوشیارتر عمل می‌کند و به فضل پروردگار، ملت ایران در این تجربه هم، مورد حسد حاسدان و حسرت دشمنان قرار می‌گیرند.
فکوری گفت: جنجال‌های تبلیغاتی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها هم، اساسا به همین خاطر است و هر وقت فکر می‌کنند که خواهند توانست ملت را از یک اقدام سیاسی باز دارند دریغ نمی‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: مردم از مدت‌ها پیش منتظرند که در 12 اسفندماه سال‌جاری به پای صندوق‌ها بروند، و دشمنان نظام برای اینکه ذهن‌ها را به جای دیگر متوجه کنند، در رسانه‌های مزدور خود، شعارهای ضد ملت ایران و ضد نظام جمهوری اسلامی سر می‌دهند، اما گوش ملت ما به این حرف‌ها بدهکار نیست و در روز اخذ رای، روز امتحان، اقدام و تعیین سرنوشت کشور برای انتخاب اصلح حضور حداکثری خواهند داشت.
 
دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در ادامه گفت: مجلس، مظهر آراء مردم در اداره این نظام است و این انتخابات هم انتخاباتی است برای چنین مجلسی، بنابراین هرکس به هر نحوی در این انتخابات دخالت دارد، باید به آن اهمیت بدهد.
فکوری در ادامه افزود: نوع رفتار اجتماعی هرکس، نشان‌دهنده منش و شخصیت فکری و روحی اوست و برخوردهایی را که حضرت رسول اکرم (ص) در اجتماع و با قشرهای مختلف داشته است، می‌تواند الگوی شایسته‌ای برای پیروان آن (( رسول اسوه )) باشد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: جاذبه شخصیتی هرکس، تا حد زیادی مرهون رفتار محبت‌آمیز او با مردم و ارزش قائل شدن به انسان‌هاست و کسی که در غم، شادی، راحت و رنج، همراه مردم باشد و خود را از آنان جدا نداند و جدا نکند، قلعه دل‌ها را فتح می‌کند.
 
این فعال فرهنگی و اجتماعی در ادامه اظهار داشت: رسول خدا (ص) به تشییع جنازه می‌رفت و در دورترین نقطه شهر مدینه به عیادت مریض می‌پرداخت، این شیوه در جذب دلها تاثیر بسزایی دارد.
انتهای پیام/ش10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول