اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

شورای سیاستگذاری مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی اعضای شورای سیاستگذاری مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی را منصوب کرد.

شورای سیاستگذاری مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با حکم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی حجج اسلام آقایان سید عباس صالحی، عبدالحسین خسروپناه، هادی صادقی، دیبا، روستا آزاد مدیر کل دفتر ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و علی مخدوم رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی منصوب شدند.
در بخشی از این حکم آمده است: تأثیرگذاری فکری و فرهنگی و تقویت پایه‌های ایمانی و معنوی پرسشگران از طریق توسعه ظرفیت‌های علمی و ارتقای کیفی پاسخگویی با بهره گیری از تجارب و سوابق تحقیقاتی اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی، به همراه نظر داشت تحولات فکری و فرهنگی و نیازهای جامعه مخاطبان با استفاده از ابزارهای نوین فضای مجازی در گرو ارائه سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های جامع و روزآمد از سوی آن شورای محترم است.
در ادامه این حکم اضافه شده است: امیدوارم با عنایات حضرت حق تعالی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و با تشکیل جلسات منظم و مستمر، در تحقق اهداف یاد شده موفق و مؤید باشید.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول