اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهر قدس خبر داد

ارائه آخرین دستاوردها و خدمات نظام در ایام‌الله فجر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهر قدس گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر آخرین دستاوردها و خدمات نظام به اطلاع شهروندان در شهر قدس می‌رسد.

ارائه آخرین دستاوردها و خدمات نظام در ایام‌الله فجر
الله‌بخش حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهر قدس اظهار کرد: هر ساله با فرارسیدن ایام‌الله مبارک فجر و به پاس ایثار و فداکاری ملتی مسلمان تحت هدایت مرجعیت معظم شیعه، مراسمی برگزار شده که اکثر این مراسم به صورت خودجوش و توسط مردم انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین هر ساله دولت آماری از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام را در کنار خدماتی که ارائه کرده به اطلاع مردم می‌رساند و این رویه به صورت سنتی سالانه درآمده است.


گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال از حساسیت خاصی برخوردار است
 
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهر قدس با بیان اینکه شرایط داخلی و خارجی کشور بسیار حساس‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: به همین دلیل برگزاری مراسم یوم‌الله 22 بهمن اهمیت خاصی داشته و جهانیان چشم به رفتار مردم ایران در این دهه دوخته‌اند.
حبیبی تاکید کرد: ‌ملت ایران از این موضوع آگاهی کامل داشته به طور قطع با حضور خود در میدان بار دیگر با ولایت و اصول انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.
 
تشکیل کمیته‌های چهارگانه ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهر قدس
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در شهر قدس مبنی بر اینکه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر چه اقداماتی در این شهرستان تاکنون انجام شده است؟ گفت: به طور کلی مراسم این دهه با حضور خودجوش مردم برگزار می‌شود و دستگاه‌های حکومتی بیشتر نقش هماهنگ‌‌کننده دارند.
حبیبی ادامه داد: در همین زمینه ستاد گرامیداشت دهه فجر از حدود یک ماه قبل در شهر قدس تشکیل و به تازگی نیز کمیته‌های چهارگانه هماهنگی و امور اجرایی، فرهنگی و تبلیغات، پشتیبانی و خدمات رفاهی و بالاخره ارزیابی و نظارت نیز تشکیل شده است.
وی در پایان اعلام کرد: تلاش اصلی ما این است تا مردم را از آخرین دستاوردهای نظام و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود آگاه کرده و همچنین زمینه حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را فراهم کنیم.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول