اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ایرانشهر خبر داد

تشکیل 16 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ایرانشهر گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر و با شکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر، 16 کمیته در سطح شهرستان ایرانشهر تشکیل شده است.

تشکیل 16 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر غلامرضا گنجی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: این ایام به عنوان سر آغاز طلوع انقلاب اسلامی است که بر گرامیداشت این اعجاز بزرگ و پیروزی بی‌نظیر تأکید می‌شود.
وی افزود: دهه مبارک فجر امسال با میلاد رسول گرامی اسلام و فرزند برومندش امام جعفر صادق (ع) مقارن است که این تقارن اعیاد بر شکوه و ایجاد فضای معنوی در ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر خواهد افزود.
معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ایرانشهر بیان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصتی برای معرفی خدمات نظام و آگاهی بخشی به مردم است.
گنجی عنوان داشت: بزرگداشت این ایام و بیان رشادت‌ها و شهادت‌هایی که در به ثمر رساندن این انقلاب نقش داشته‌اند یک رسالت و وظیفه است و همه دستگاه‌های اجرایی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن ویژه برنامه‌های دهه فجر باید تلاش کنند.
وی با اشاره با سال جهاد اقتصادی و فرمایشات مقام معظم رهبری، تلاش و حرکت با روحیه جهادی و برآورده کردن انتظارات مردم را سرلوحه کار مدیران عنوان کرد.
معاون فرماندار ایرانشهر ادامه داد: ویژه برنامه‌های این ایام به گونه‌ای طراحی خواهد شد تا در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها نیز مردم از برنامه‌ها و فضای شور و جشن‌های انقلاب بهره‌مند شوند.
گنجی یادآور شد: 16 کمیته برای اجرای هر چه بهتر ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان ایرانشهر تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایرانشهر نیز در این جلسه گفت: تبلیغ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام همراه با مشارکت مردمی از راهبردهای برنامه‌های ستاد دهه فجر است.
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: ویژه برنامه‌های بزرگداشت ستاد دهه فجر شهرستان ایرانشهر با اهداف آگاهی بخشی و تبیین نقش حضرت امام خمینی (ره)، معرفت و بصیرت مردم و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در هدایت جامعه، خودباوری و امید آفرینی و افزایش آگاهی و بصیرت نسل جوان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول