اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد:

برگزاری 150 برنامه در دهه فجر در شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره از برگزاری 150 برنامه در دهه فجر در شبانکاره خبر داد.

برگزاری 150 برنامه در دهه فجر در شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر شبانکاره اظهار داشت: ستاد دهه فجر شبانکاره برنامه‌ریزی لازم برای برپایی مراسمات ویژه دهه فجر را تدارک دیده و انتظار می‌رود برنامه‌های این ایام با کیفیت مطلوبی برگزار شود.
وی از برگزاری 150 برنامه در دهه فجر در شبانکاره خبر داد و افزود: آذین‌بندی و نصب پرچم در ادارات و مدارس و اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام باید در دستور کار مسئولان باشد.
بخشدار شبانکاره با اشاره به انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان است و باید همه نامزدها و مسئولان برگزاری انتخابات به قانون پایبند باشند تا شاهد انتخاباتی سالم و بدون نقص باشیم.
چترسنجی تصریح کرد: دشمن برای زیر سئوال بردن انتخابات تلاش می‌کند و تبلیغات زیادی برای این امر انجام داده که همه باید هوشیار باشیم و دشمنان را ناکام کنیم.
وی اضافه کرد: بدون تردید حضور باشکوه ملت در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.
بخشدار شبانکاره به رزمایش ولایت 90 اشاره کرد و گفت: این رزمایش و به‌کارگیری آخرین دستاوردهای نظامی و آزمایش‌ موشک‌های ضد رادار در واقع نشان‌دهنده اقتدار نظامی ایران اسلامی در دریاست.
چترسنجی اذعان داشت: این رزمایش نشان از لیاقت و شجاعت ارتش بود و پیشرفت فوق‌العاده ایران اسلامی در فناوری و علوم روز نظامی را نشان داد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و نقش این نهاد در توسعه بیان کرد: شورای آموزش و پرورش شبانکاره در بین مناطق 17گانه استان بوشهر به رتبه دوم رسیده که نشان از تلاش و فعالیت شبانه‌روزی مسئولان است.
بخشدار شبانکاره افزود: باید در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و افزایش امکانات مدارس اهتمام ورزیم تا آینده‌سازان ایران اسلامی به موفقیت لازم برسند.
در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان مسایل و مشکلات بخش شبانکاره پرداختند و بر لزوم مرتفع ساختن مشکلات تاکید کردند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول