اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرمشهر:

دهه فجر فرصتی برای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر گفت: دهه فجر فرصتی برجسته برای انتقال فرهنگ، دستاوردهای مهم و ارزش‌های اسلامی به جهانیان است.

دهه فجر فرصتی برای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، هوشنگ محمدپور ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات شهید دوری فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم والای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید است. 
وی خاطر‌نشان کرد: دهه مبارک فجر به عنوان یک سنبل، الگو فرصتی برجسته برای انتقال فرهنگ و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به جهانیان است.
معاون فرماندار خرمشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمند است که نسبت به تبیین آنها در آیین‌های گرامیداشت این دهه تلاش جدی شود.
وی در ادامه بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌ها و آیین دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید نسبت به سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل سوم انقلاب برگزار شود.
محمدپور ادامه داد: این برنامه‌ها باید طبق چارچوب و دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر کشور با در نظر گرفتن ابعاد اجتماعی، فرهنگی، نوآوری و خلاقیت و به روز بودن اجرا شود.  
وی توجه به مسایل فرهنگی و ظرفیت‌های موجود شهرستان را ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس نهم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید گسترده باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر و مسئول ستاد دهه مبارک فجر خرمشهر نیز در این نشست گفت: امسال بر برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت خلاق و نوآورانه تاکید فراوان شده است.
محمد جوروند افزود: برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر 17 کمیته اعم از کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، طرح و برنامه، مراسم، مساجد و تشکل‌های اسلامی، ایثارگران، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کودک و نوجوان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: کمیته دانشجویی، اصناف، کارگری، بسیج، ورزش و جوانان، همیاری و تشکل های مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، فضاسازی و تزیینات شهری از دیگر کمیته‌های دهه مبارک فجر است.
مسئول ستاد دهه مبارک فجر عنوان کرد: کمیته‌ها باید طبق برنامه زمان‌بندی شده لیست پروژه‌هایی را که در دهه فجر افتتاح ‌یا کلنگ‌زنی می‌شود به ستاد اعلام کنند.
وی ابراز امیدواری کرد مجموع برنامه‌های تدارک دیده شده بتواند در تبیین ابعاد انقلاب اسلامی به جوانان موفق باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول