اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

برنامه‎های دهه فجر باید همراه با نوآوری باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار آزادشهر گفت: برنامه‎های بزرگداشت ایام‎الله دهه فجر را باید به گونه‎ای انجام دهیم که تنوع و نوآوری در آن به چشم بخورد و تکراری نباشد.

برنامه‎های دهه فجر باید همراه با نوآوری باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید فاضل دهنوی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: آسایش و آرامش حاکم بر جامعه و خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقشار مختلف ارائه می‎دهد به برکت خون شهدای است، لذا باید یاد و خاطره آنان در برنامه‎های ویژه ایام الله دهه فجر به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.
وی تصریح کرد: برنامه‎ریزی‎هایی که صورت می‎گیرد باید اصولی باشد و افرادی که برای انجام کاری مسئولیت می‎گیرند باید سعی داشته باشند به بهترین شکل ممکن نسبت به انجام کارهای محوله اقدام کنند تا خدای ناکرده کم و کاستی وجود نداشته باشد و برنامه‎ها و جشن‎های باشکوهی را با حضور همه اقشار جامعه برگزار کنیم.
فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به مانورهای تبلیغاتی و رسانه‎ای دشمن که امروزه و در آستانه فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر هم به گوش می‎رسد، بیان داشت: روند صعودی موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قسم‎خورده ما سخت و ناگوار است از این رو تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا آرامش حاکم بر جامعه ما را به هم بزنند و به اهداف ننگین‎شان دست پیدا کنند.
دهنوی اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیف نظام و مردم ما را در برابر تهدیدهای پوچ و بی‎اساس آمریکا و همدستانش مشخص کرده و پر واضح و روشن است که ملت ولایتمدار با عزمی راسخ در برابر زیاده‎خواهی‎های دشمن ایستادگی خواهند کرد و از هیچ تهدیدی هم نمی‎ترسند.
وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری جشن‎های باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرینی دیگر را در دفتر افتخارات جمهوری اسلامی ایران ثبت و درج کنند.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول