اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد

صادرات 125 میلیون دلار اوره و آمونیاک از کرمانشاه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه از صادرات 125 میلیون دلار اوره و آمونیاک در 9 ماه گذشته سال جاری از استان کرمانشاه خبر داد.

صادرات 125 میلیون دلار اوره و آمونیاک از کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمانشاه گفت: اقدامات خوبی برای پیشبرد برنامه‌های صادراتی استان صورت گرفته و برای حمایت و پشتیبانی بیشتر از صادرات در آینده نزدیک کارگروه توسعه صادرات کشور با محوریت کرمانشاه تشکیل می شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، وی از اعضای جلسه خواست برنامه‌ها و درخواست‌های خود را برای پیشبرد برنامه‌های صادراتی استان برای ارائه در جلسه مذکور آماده کنند.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید تلاش‌های خود را برای رسمی شدن مرز شوشمی به کار گیریم و بیش از پیش از ظرفیت‌های بالقوه مرزها برای توسعه صادرات استان کرمانشاه استفاده کنیم.
هاشمی از مسئولان ذی‌ربط خواست تلاش‌های خود را برای اعزام زائران به عتبات عالیات از مرز خسروی به کار گیرند.
وی تصریح کرد: برای توسعه بازارچه‌ها و رونق اقتصادی در مرزها تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته؛ لذا نباید از فرصت فراهم آمده به سادگی گذشت.
وی با بیان اینکه زمانی مرزها برای استان تهدید بود اما امروز به عنوان یک فرصت برای استان مطرح هستند، خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌های فراهم آمده در مرزها برای رونق اقتصادی مردم منطقه و توسعه صادرات استان که در توسعه صادرات کشور نیز نقش دارد، استفاده بهینه داشته باشیم.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: با اقدامات و برنامه‌های در حال انجام مرز پرویزخان در آینده باید به بهترین مرز کشور تبدیل شود؛ زیرا این موضوع در افزایش تبادلات اقتصادی منطقه و رونق اقتصادی استان کرمانشاه بسیار اثر گذار خواهد بود.
وی افزود: دقت و سرعت در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های در نظر گرفته شده برای توسعه بازارچه پرویزخان ضروری است.
استاندار کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه کارها و اقدامات در حال انجام برای توسعه صادرات استان کرمانشاه امیدوارکننده است و نوید‌بخش آینده‌ای درخشان برای استان خواهد بود.
وی در پایان سخنان خود از صادرات 125 میلیون دلار اوره و آمونیاک در 9 ماه گذشته سال جاری در استان کرمانشاه خبر داد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول