اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دانشگاه علمی ـ کاربردی فنی‌حرفه‌ای کنگان خبر داد

راه‌اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول دانشگاه علمی ـ کاربردی فنی‌حرفه‌ای کنگان از راه‌اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه کنگان خبر داد.

راه‌اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان،‌ عبدالصمد بحرینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه مراکز دانشگاهی و علمی در دولت نهم و دهم تقویت شده و شاهد ارتقای کمی و کیفی دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی در کشور هستیم.
وی افزود: راه‌اندازی مراکز دانشگاهی در شهرستان کنگان در چند سال اخیر سیر صعودی داشته و علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد راه‌اندازی دانشگاه‌های پیام‌نور و دانشگاه علمی‌کاربردی هستیم و گام بزرگی در پیشرفت شهرستان برداشته شده است.
مسئول دانشگاه علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای کنگان از تحصیل 80 دانشجو در دانشگاه کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 80 دانشجو در 3 رشته جوشکاری، ابزار دقیق و تعمیرات مکانیکی در این مرکز مهم علمی جذب شده‌اند.
بحرینی تصریح کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی 91-92 نیز چهار رشته ایمنی و حفاظت فنی، برق صنعتی، بهره‌برداری پالایش و فناوری اطلاعات در مقطع کاردانی به رشته‌های این دانشگاه اضافه شود.
وی اضافه کرد: در دو رشته جدید ابزار دقیق و مهندسی تکنولوژی برق نیز در نیمسال دوم سال آینده تحصیلی در مقطع کارشناسی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام خواهیم کرد.
مسئول دانشگاه علمی-کاربردی فنی‌حرفه‌ای کنگان از راه‌اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه کنگان خبر داد و افزود: مذاکرات زیادی با مسئولان انجام گرفته و امیدوار هستیم از مهرماه آینده شاهد پذیرش دانشجو در رشته خبرنگاری در دانشگاه کنگان باشیم.
بحرینی اذعان داشت: 35 نفر از خانم‌ها و 35 نفر نیز از آقایان در رشته خبرنگاری پذیرفته خواهند شد و با راه‌اندازی این رشته گام مهمی در پرورش خبرنگاران و علاقه‌مندان به این رشته برداشته می‌شود.
وی گفت: کنگان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و توسعه است و فرماندار ولایی و ارزش‌مدار کنگان در حمایت از مراکز دانشگاهی و علمی اهتمام ویژه‌ای دارد که موجبات بهبود وضعیت دانشگاه‌ها را فراهم کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول