اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

لزوم راه‌اندازی صنایع تبدیلی در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: توان بالای این استان در بخش کشاورزی، فرصت ارزشمندی برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی و افرایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی است.

لزوم راه‌اندازی صنایع تبدیلی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در بازدید از بزرگترین واحد تولید آرد در شیراز، با اشاره به حجم بالای تولید گندم در استان فارس اظهار داشت: اکنون واحدهای تولید آرد این استان، فعالیت ارزنده‌ای در تبدیل و تامین خوراک کارخانجات بزرگ تولیدی کشور دارند و این ظرفیت بر لزوم و اهمیت راه‌اندازی واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی افزوده است.
صادق عابدین افزود: ارزش افزوده حاصل از راه‌اندازی صنایع فرآوری و تبدیلی محصولات کشاورزی، کمک شایانی در افزایش تولید ناخالص این استان و همچنین ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم دارد و در این مورد مدیریت ارشد فارس آماده حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش است.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی صنایع تبدیلی گامی موثر در ارتقا جایگاه استان فارس در بخش تولید مواد غذایی در کشور دارد.
بازدید استاندار فارس از واحد بزرگ تولید آرد با دیدار از طرح توسعه این واحد و بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولید آرد استان فارس پایان یافت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول