اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر صنایع کشاورزی سمنان:

اولویت‏های سرمایه‏گذاری در صنایع تبدیلی سمنان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اولویت‏های سرمایه‏گذاری در بخش صنایع تبدیلی این استان را اعلام کرد.

اولویت‏های سرمایه‏گذاری در صنایع تبدیلی سمنان اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رحمت‏الله کاشی پیش از ظهر امروز در نشست صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: اولویت سرمایه‏گذاری در بخش صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی در استان در سال جاری مشخص شده است.
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: فراوری سیب‏زمینی، انواع سردخانه به ویژه C.A و انبارهای فنی، فراوری و بسته‏بندی انگور، قطعه‏بندی، بسته‏بندی و انجماد گوشت ‏قرمز و مرغ را از جمله این اولویت‏ها خواند.
کاشی همچنین افزود: فرآورده‏ها و محصولات گوشتی، بازسازی و نوسازی واحدهای پسته پاک‏کنی، بازسازی و نوسازی کشتارگاه طیور، بازسازی و نوسازی انبارهای نگهداری سیب‏‏زمینی، کشتارگاه صنعتی دام، کود آلی و زیستی و طرح توسعه انواع فرآورده‏های لبنی نوین با بسته‏بندی‏های جدید با نگاه صادرات، از اولویت‏هایی است که به دفتر صنایع تبدیلی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شده است.
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: سرمایه‏گذاران می‏توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به مدیریت صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مراجعه کنند. 
وی در خصوص کشتارگاه دام نیز بیان داشت: احداث این کشتارگاه‏ها در صورت جایگزینی با کشتارگاه سنتی دارای اولویت خواهد بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول