اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران:

ساری میزبان لیگ تیراندازی جانبازان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران از میزبانی ساری در مرحله نهایی لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان کشور در ساری خبر داد.

ساری میزبان لیگ تیراندازی جانبازان کشور شد
نقی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دوره از مسابقات 80 ورزشکار از 11 استان کشور به مدت دو روز در ساری با هم رقابت می‌کنند.
وی گفت: تیراندازانی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان، گلستان، فارس، گیلان، اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی و مازندران در ماده‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند.
مهدوی تصریح کرد: تیراندازان شرکت‌کننده در این مسابقات در هفت ماده و دو کلاس ایستاده و نشسته تفنگ و تپانچه در دو بخش زنان و مردان رقابت می‌کنند.
رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران افزود: این مسابقات طی روزهای شانزدهم و هفدهم دی به میزبانی ساری در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار ساری در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
وی در پایان ابراز داشت: در این مسابقات کادر فنی و مربیان فدراسیون جانبازان و معلولان حضور دارند و نفرات برتر این دوره برای آمادگی بیشتر به اردوی تیم‌های ملی تیراندازی جانبازان و معلولان آقایان و بانوان کشور دعوت می‌شوند.
مهدوی در پایان متذکر شد: شرایط میزبانی این مسابقات مهیا است و تیم تیراندازی جانبازان و معلولان مازندران با داشتن بهترین تیراندازان از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها است.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول