اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خواستار شد:

مناسب سازی راه‌آهن زنجان برای معلولان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان زنجان در راستای تقویت حضور فعال و چشمگیر معلولان خواستار مناسب سازی راه‌آهن شد.

مناسب سازی راه‌آهن زنجان برای معلولان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان عباسعلی خلدی گفت: ایجاد محیط‌های مناسب سازی شده و بدون مانع برای همه آحاد، اقدامی ضروری و لازم است که موجب ارتقای کیفیت زندگی معلولان می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: فراهم آوردن شرایط مناسب برای خطوط ریلی کشور که از مسیرهای مهم ارتباطی شهرهاست می‌تواند توانمندسازی معلولان حضور و مشارکت آنها در فعالیت‌های اجتماعی را در پی داشته باشد.
وی با اشاره به متفاوت بودن نحوه خدمات دهی به معلولان ابراز داشت: مناسب سازی باید در راستای رفع نیازهای همه گروه‌های معلولان اعم از نابینایان، ناشنوایان، سالمندان معلول و معلولان جسمی حرکتی باشد.
خلدی با اشاره به ماده دو قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اظهار داشت: همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی موظفند در طراحی، تولید و احداث ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی به نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و بهره‌مندی معلولان نیز فراهم شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل راه‌آهن با بهزیستی می‌تواند در امر حساس و ظریف مناسب سازی برای معلولان سودمند باشد.
 وی در پایان با اشاره به همه افراد جامعه که در صورت سالمندی و یا یک حادثه از خط سلامتی عبور خواهند کرد، یادآور شد: تلاش برای بهبود وضعیت زندگی معلولان باید دغدغه همه مردم باشد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول