اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد

کمبود مربی رسمی در فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: در اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با کمبود مربی‌هایی که به صورت رسمی با این اداره کل همکاری می‌کنند، مواجه هستیم.

کمبود مربی رسمی در فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی
حمیدرضا خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به ازای هر 15 نفر که رشته‌های مختلف مهارتی را آموزش می‌بینند در یک شیفت موظف هستیم یک مربی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه این مربی‌ها می‌توانند شامل مربی‌های رسمی و قراردادی باشند، تصریح کرد: مربیانی که به صورت قراردادی و خارج از این اداره جذب می‌کنیم به صورت قرارداد آموزشی با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همکاری می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه در سال به طور متوسط 300 مربی را به‌کارگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حق‌الزحمه این افراد به صورت حق‌التدریس محاسبه می‌شود.
خانپور با بیان اینکه با کمبود مربیانی که استخدام رسمی این اداره کل هستند، مواجهیم، گفت: به دنبال مجوز استخدام مربی در استان هستیم.
وی با بیان اینکه کمبود مربی برای برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی نداریم، اظهار داشت: کمبود مربیان رسمی را از طریق جذب حق‌التدریس‌ها جبران می‌کنیم.
این مسئول در ادامه از به حد اشباع رسیدن برخی از رشته‌های مهارتی در استان خبر داد و تصریح کرد: در صورتی که تعداد متقاضیان برای آموزش مهارت خاصی به حد نصاب برسد در تشکیل دوره‌های آموزشی با مشکلی مواجه نیستیم.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول