اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان خواستار شد

ایجاد زمینه اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان خواستار ایجاد زمینه اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای از طریق دستگاه‌ها و ادارات مرتبط در شهرستان شد.

ایجاد زمینه اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای در بهبهان
فرشین پودنچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: تعداد 60 نفر از صنایع و صنوف در رشته‌های مکانیک و تراشکاری از کارگاه‌های مرکز بازدید کردند.
وی افزود: این حرکت در راستای ایجاد تعامل بیشتر مرکز با صنایع در شهرستان و آموزش بخشی از استاندارد با عقد قرارداد آموزشی صورت گرفته است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان تصریح کرد: پس از بازدید از کارگاه‌های آموزشی و آشنایی با آموزش‌های مهارتی بر تقویت کارگاه‌های استاد شاگردی تأکید شد.
وی آمادگی مرکز را برای همکاری به‌منظور انجام تبصره 75 توسط کارگاه‌های آموزشی خاطرنشان کرد: صنایع باید ارتباط بیشتر با مراکز فنی و حرفه‌ای در راستای استفاده از تکنولوژی روز داشته باشند.
پودنچی همچنین گفت: به‌منظور ترغیب و تشویق کارآموزان در راستای استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی برای راه‌اندازی کارگاه‌های کسب و کار اقدامات مؤثری صورت گرفته است.
 وی عنوان کرد: در همین راستا اخیرا از یک کارگاه عروسک‌سازی کارآموزان فنی و حرفه‌ای که را به‌صورت ساعتی اشتغال‌زایی کرده بود بازدید شد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان ادامه داد: همچنین به‌ دنبال فراهم کردن زمینه اشتغال کارآموزان فنی و حرفه‌ای و از طریق تعامل با دستگاه‌های مرتبط هستیم.
وی با اشاره به اقدامات اخیر این مرکز در شهرستان، بیان کرد: با همکاری اداره تعاون شهرستان و مراکز خواهران و برادران یک کلاس آموزش تشکیل تعاونی برای کارآموزان برگزار شده که در این کلاس نحوه تشکیل تعاونی بعد از گرفتن گواهینامه و مزایای آن کامل توضیح داده شد.
پودنچی در پایان خواستار تشکیل تعاونی‌های چند نفره برای انجام کار و اشتغال توسط کارآموزان شد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول