اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان:

تعامل با رسانه‌ها اولویت روابط عمومی ادارات باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس مطلوب خدمات نظام به مردم در ادارات و دستگاه‌های دولتی استان، بر تعامل بیشتر روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و نشریات تاکید کرد.

تعامل با رسانه‌ها اولویت روابط عمومی ادارات باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی جوانمردی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان در سنندج، اظهار داشت: این نخستین نشست شورا در سال 90 است که امیدواریم شاهد بازخورد و نتایج مطلوب آن در انجام رسالت‌ها و حل مشکلات و کاستی‌ها باشیم.
وی به نزدیک شدن به دو بحث مهم دهه مبارک فجر و انتخاب مجلس نهم اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد فضای مناسب برای برگزاری این دو موضوع مهم در استان وظیفه‌ای سنگین برعهده روابط عمومی‌های استان است.
سرپرست روابط عمومی استانداری کردستان بر کار یک دست روابط عمومی‌ها در برگزاری برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: هم‌فکری و خوداری از گسستگی در برنامه‌های دهه فجر و انتخابات از سوی مسئولین روابط عمومی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
جوانمردی خاطرنشان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی، حل مشکلات سایت‌های اطلاع‌رسانی ادارات و توجه به تعامل و ارتباط با رسانه‌ها با توجه به نیازهای دو طرف به همدیگر، از برنامه‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها خواهد بود.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی‌ و هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان از راه‌اندازی شورای اطلاع‌رسانی ادارات در برخی از ادارات و ارگان‌های سطح استان خبر داد و افزود: این شورا باید هرچه سریع‌تر در سایر ادارات استان راه‌اندازی شود.
جوانمردی تصریح کرد: در تلاش هستیم که مسئولان روابط عمومی‌ها به جای معاونان بعد از مدیران در شوراهای اطلاع‌رسانی ادارات حق تصمیم‌گیری داشته باشند.
وی در پایان تقویت فضای رسانه را از دیگر اولویت‌های این حوزه عنوان کرد و ادامه داد: تعامل و ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه می‌تواند نقش مهمی در انعکاس مطلوب خدمات و برنامه‌های ادارات مختلف داشته باشد.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول