اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تاکید کرد

ضرورت آموزش فنی‌وحرفه‌ای برای خانواده مددجویان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: به کارگیری ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش به خانواده مددجویان مورد تاکید است.

ضرورت آموزش فنی‌وحرفه‌ای برای خانواده مددجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در دیدار با مدیرکل زندان‌ها و مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان با تاکید بر پیشگیری از وقوع تخلف و جرم در جامعه اظهار داشت: تمام تلاش‌ها باید در این راستا باشد که در جامعه جرمی واقع نشود و جامعه به سمت اصلاح و معنویت هرچه بیشتر حرکت کند.
نجار خاطرنشان کرد: تلاش‌های انجمن‌های حمایت از زندانیان در کمک به مددجویان زندان‌ها و خانواده‌های آنان شایسته تقدیر است.
وی بیان داشت:‌ از یک سو براساس قانون و به منظور برقراری امنیت ناچار هستیم، افرادی را در حبس نگه داریم و از سوی دیگر مشکلاتی در این رابطه وجود دارد که با پیشگیری از وقوع جرم از بروز مشکلات برای افراد،‌ خانواده آنان و جامعه پیشگیری می‌شود.
استاندار کرمان بر توسعه مشاغل خانگی در بین خانواده‌های مددجویان تاکید کرد و ابراز داشت: انجمن‌های حمایت از زندانیان می‌توانند به عنوان پشتیبان چند خانواده را زیر پوشش قرار دهند و زمینه اشتغال خانگی آنان را با استفاده از تسهیلات ارائه شده فراهم کنند.
وی بازاریابی فروش محصولات مشاغل خانگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: به کارگیری ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش به خانواده مددجویان مورد تاکید است.
استاندار کرمان عنوان کرد: یکی از معضلات حوزه اشتغال در جامعه این است که افراد جویای کار از تخصص و مهارت لازم و کافی برخوردار نیستند.
وی با اشاره به کمک‌های نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد به خانواده زندانیان نیازمند بر لزوم توانمندسازی این خانواده‌ها با همکاری هرچه بیشتر انجمن‌های حمایت از زندانیان و نهادهای حمایتی تاکید کرد.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول