اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

ایجاد 520 فرصت شغلی برای مددجویان چرامی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از ایجاد تعداد 520 فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان در سال جاری خبر داد.

ایجاد 520 فرصت شغلی برای مددجویان چرامی
علی حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان چرام گام‌های بلندی در راستای اشتغال برداشته که می‌توان به تعداد 520 فرصت شغلی در این راستا اشاره کرد.
مظاهری بیان کرد: تعداد 483 پرونده جهت ایجاد اشتغال تشکیل و به مرکز استان برای تعیین شعب بانکی ارسال گردیده که تعداد 131 پرونده شعبه بانکی آنها مشخص شده است.
وی افزود: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می‌شود.
مظاهری در ادامه قابلیت مشاغل خانگی را ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنها، حذف هزینه‌های مربوط به خرید و استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده عنوان کرد و گفت: 103شغل خانگی ثبت‌نام و به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.
مظاهری تصریح کرد: تعداد افرادی که از طریق کمیته امداد برای کار به سایر ادارات معرفی شده‌اند 20 نفر می‌باشند.
وی بیان کرد: کمیته امداد برای ارتقای سطح توانمندی و آموزش علمی اقدام به برگزاری کلاس‌هایی با همکاری فنی و حرفه‌ای کرده که 50 نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند
مظاهری از برگزاری کلاس‌هایی با همکاری جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در رشته‌های کامپیوتر و دامپروری و تعداد 14نفر حرفه‌آموز دانش‌آموز با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام به وظیفه اصلی کمیته امداد در دهه آینده اشاره کرد و گفت: اکنون وقت آن رسیده که این نهاد حمایتی همه توان خود را صرف توانمندسازی مددجویان کند.
مظاهری بیان داشت: در صورتی که کمیته امداد به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کند، به یقین در عرصه کار و تولید کشور نیز تحول عظیمی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول