اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان آب و فاضلاب اصفهان انجام شده است

اصلاح شیرخانه‌های برخی مناطق اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرتأمین و توزیع آب استان اصفهان گفت: بهسازی و اصلاح تمام شیرخانه‌های مناطق پیلاف و هزار جریب از اقدامات انجام گرفته سازمان آب و فاضلاب اصفهان در چند ماه گذشته است.

اصلاح شیرخانه‌های برخی مناطق اصفهان
ناصر اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه خطوط اصلی انتقال آب اصفهان بیان داشت: آزادسازی حریم خطوط اصلی انتقال آب و حذف استخرها و حوضچه‌ها، جمع‌آوری فاضلاب بر روی خطوط اصلی انتقال آب، جلوگیری از تعرض ارگان‌ها بر روی خط اصلی انتقال آب پیلاف ـ گورت در منطقه حصه از اقدامات انجام گرفته در زمینه خطوط اصلی انتقال آب اصفهان است.

وی ادامه داد: از اقدامات انجام گرفته شرکت آب و فاضلاب اصفهان، نصب شیرهای تخلیه هوای جدید و حذف شیرهای دستکاری شده بر روی خط شرق، شستشوی محیط داخلی شیرخانه‌های محله ارغوانیه، حبیب‌آباد، دولت آباد، کاوه و پاکسازی آنها توسط اکیپ پلیس آب است.

مدیر تأمین و توزیع آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اقدامات مشهود اکیپ گشت خطوط اصلی انتقال آب اصفهان بزرگ اظهار داشت: جمع‌آوری پنج فقره انشعاب‌های غیرمجاز و غیرقانونی بر روی خطوط انتقال اصلی یک هزار و 400 میلی‌متری غرب اصفهان، جمع‌آوری هفت فقره انشعاب غیرمجاز بر روی خط انتقال اصلی یک هزار میلی‌متری شرق اصفهان، حضور مؤثر پرسنل اکیپ گشت خطوط اصلی انتقال آب اصفهان بزرگ در امر به‌سازی و اصلاح تمام شیرخانه‌های پیلاف و هزار جریب و تعمیرات مربوط به این خط از جمله اقدامات مدیریت آب‌رسانی شرکت آب و فاضلاب اصفهان در این چند ماه اخیر است.

اکبری تصریح کرد: در محل پیلاف 250 هزار مترمکعب منبع ذخیره وجود دارد که این محل شامل سه منبع 70 هزار متر مکعبی و 2 منبع 20 هزار متر مکعبی است.

وی اضافه کرد: مخازن محل پیلاف به طور کامل شستشو ، گندزدایی و تخلیه شده و توسط واحد کنترل کیفی شرکت کیفیت و سلامت آب خروجی از مخازن مورد تأیید قرار گرفت.

مدیر تأمین و توزیع آب استان اصفهان با اشاره به اصلاح کلکتور خروجی منابع خیابان هزار جریب گفت: با توجه به فرسوده شدن تأسیسات و غیر عملیاتی بودن والوها در زمان‌های خاص و بحرانی، در زمینه شیرخانه این منطقه سامان‌دهی و به‌سازی صورت گرفت.

وی از اصلاح کلکتورهای خروجی پیلاف به سمت شاهین‌شهر و اصفهان سخن گفت و ادامه داد: اصلاح کلکتور خروجی شیرخانه پیلاف به منظور عملیات کنترلی بر روی مخازن بازسازی و به‌سازی شیرخانه پیلاف به سمت شاهین‌شهر و اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

اکبری بیان داشت: این طرح با قطع آب خطوط اصلی انتقال و خطوط خروجی از مخازن به اتمام رسید که با نصب دو عدد والو پروانه‌ای 700 میلی‌متری بر روی خطوط شاهین شهر و شهرهای شمال اصفهان اجرایی و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول