اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

آب و فاضلاب مازندران پیمانکار توانمند ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری با اشاره به حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب در سطح شهر گفت: این شرکت پیمانکار توانمند ندارد و بهترین کار این است که مجوز حفاری ندهیم.

آب و فاضلاب مازندران پیمانکار توانمند ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی حجازی امشب در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری اظهار داشت: از ابتدای دی ماه تا عصر دیروز درآمد وصولی شهرداری به 2 میلیارد و 285 میلیون تومان رسید.
وی با اشاره به اینکه 216 میلیون تومان از محل حق پارکینگ دریافت شد، ادامه داد: بقیه این درآمد از محل عوارض دریافتی است.
شهردار ساری با بیان اینکه درباره پل روگذر غدیر، موارد راستگرد و رمپ سمت سپاه در طرح دیده شده، تصریح کرد: درباره زمین وزارت دفاع هم در ابتدا قصد تملک داشتیم اما به پیشنهاد آنها برای ساخت و ساز توافق کردیم.
وی با اشاره به اینکه در نهایت نماینده وزارت دفاع به وعده خود عمل نکرد، اظهار داشت: اکنون دوباره همان ماده ۸ تملک را اعمال می‌کنیم.
حجازی با بیان اینکه در ضلع شمالی این پل اختلاف نظرهایی با سپاه داریم که ابتدا ممانعت از ایجاد رمپ می‌کردند، ادامه داد: اکنون به توافق رسیدیم.
وی خاطرنشان کرد: پل غدیر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
حجازی بیان کرد: درباره شهربازی هم سرمایه‌گذار قبلی به دلیل عمل نکردن به تعهدات خلع ید شد.
وی درباره حفاری‌های سطح شهر با بیان اینکه هر روز با شرکت‌های حفار درگیر هستیم، گفت: شرکت آب و فاضلاب پیمانکارهای ضعیفی را وارد کار کرده است.
حجازی با اشاره به اینکه بهترین کار این است که صورت مسئله را پاک کرده و دیگر مجوز حفاری صادر نکنیم، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب به دنبال این نیست که با پیمانکاران توانمند کار کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول