اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

ضرورت سازمان‌دهی تشکل‌های ورزشی بانوان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سازمان‌دهی تشکل‌های ورزشی این استان به ویژه در بخش بانوان را امری ضروری دانست.

ضرورت سازمان‌دهی تشکل‌های ورزشی بانوان کهگیلویه و بویراحمد
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در اعتبارات فرهنگی 250 میلیون ریالی شاخص‌های فرهنگی که طی سه هفته گذشته به استان ابلاغ شده به ورزش بانوان در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های این استان اهتمام ویژه‌ای صورت گرفته است.
وی گفت: در راستای اجرای فعالیت‌های ورزشی هفتگی در روزهای پنجشنبه در این استان تعداد 11 ایستگاه و در هر شهر یک ایستگاه پیاده‌روی برای بانوان در نظر گرفته شده است.
شفیعی ابراز داشت: در حوزه ورزش بانوان ورزش‌های بومی و محله‌ای در استان کلید خورده و به دنبال آن برنامه‌ریزی مسابقات حرفه‌ای بانوان مد نظر اداره‌کل ورزش و جوانان این استان است.
این مسئول سازمان‌دهی تشکل‌های ورزشی این استان به ویژه در بخش بانوان را امری ضروری دانست و ادامه داد: برگزاری منظم و مستمر مسابقات ورزشی بانوان در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد برای ورزش این قشر در استان ضروری است. 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این راستا چهار کارگاه آموزشی کشوری در مباحث روانشناسی ورزش، اخلاق در ورزش و ورزش تخصصی برای بانوان و ورزشکاران زن این استان برگزار شد.
شفیعی خاطرنشان کرد: جایگاه بانوان در هر جامعه‌ جایگاهی والا و با ارزش بوده و زنان و دختران می‌توانند با استفاده از ابزارهای مختلفی چون ورزش این جایگاه را ارتقا بخشند.
این مسئول گفت: طی نشستی که چندی پیش در حضور مقام معظم رهبری با عنوان اندیشه‌های راهبردی در حوزه زنان و خانواده برگزار شد، معظم‌‌له بر اهمیت جایگاه زنان در اسلام و نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند و پویایی کشور را نیازمند حضور ملی زنان دانستند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اذعان داشت: بانوان ما باید با شناخت صحیح توانایی‌ها و توانمندی‌های خود وارد فعالیت‌های اجتماعی شده و حق مطلب را ادا کنند.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول