اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز:

وعده شهردار برای واگذاری سالن عملی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز از عدم تحقق وعده شهردار کرج برای واگذاری یک سالن تمرینی به هیئت پرورش‌اندام این استان خبر داد.

وعده شهردار برای واگذاری سالن عملی نشده است
حمید حیدرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: 16 دی ماه مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان استان البرز با عنوان گرامیداشت زنده یاد روح الله داداشی به میزبانی سالن شهدای شهرداری برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین در 21بهمن ماه آتی مسابقات انتخابی پرورش اندام استان البرز به انجام خواهد رسید.
وی با بیان اینکه این دو رویداد حکم انتخابی نفرات برتر و اعضای تیم استان را دارد، تصریح کرد: استان البرز از معدود استان‌هایی است که در دو رشته پرورش‌اندام و قوی‌ترین مردان دارای قهرمانان بسیاری است.
رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز افزود: بنابراین همواره رقابت و حساسیت میان فعالان پرورش اندام در استان بالاست و ما تلاش داریم با ایجاد یک محیط سالم برای رقابت، برترین‌های هر وزن را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنیم. 
رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز در ادامه به آخرین تحولات مربوط به پایگاه قهرمانی استان البرز اشاره کرد و گفت: با گذشت چند ماه از وعده شهردار کرج مبنی بر واگذاری یکی از سالن‌های سطح شهر به این هیئت برای ایجاد پایگاه قهرمانی پرورش اندام و قوی‌ترین مردان استان، هنوز این وعده محقق نشده است.
حیدرخانی افزود: امیدواریم با همکاری تربیت بدنی شهرداری هر چه سریع تر این وعده محقق شده و بتوانیم اقدام بسیار مهمی برای توسعه پرورش‌اندام در استان البرز انجام دهیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اردوهای آماده‌سازی تیم‌های قوی‌ترین مردان استان البرز در سالن کانون بسیج جوانان انجام می‌شود، گفت: به لطف دوستان در بسیج، امکانات خوبی فراهم شده و ما از این طریق توانستیم برنامه‌های خود را تا حد بسیاری به انجام برسانیم.
وی ادامه داد: با این حال امیدواریم شرایط برای راه‌اندازی خانه اختصاصی این هیئت برای خدمات دهی به ورزشکاران استان فراهم شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول