اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی در بابلسر

نخستین سالن تئاتر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر گفت: به زودی نخستین سالن تئاتر مازندران با عنوان مجتمع شهید باهنر در شهرستان بابلسر به بهره‌برداری می‌رسد.

نخستین سالن تئاتر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد
سید سعید اندیکلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع شامل یک سالن آمفی تئاتر، اتاق گریم، اتاق گالری و چهار کلاس آموزشی است.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه از پروژه‌های مهم استانی و از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری است که تاکنون بیش از 850 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته که 550 میلیون تومان از اعتبارات استانی و بقیه از اعتبارات ملی و شهرستانی است.
اندیکلایی ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح و بهره‌برداری شود.
مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر بیان داشت: این مجتمع که از پروژه‌های مهم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بابلسر است در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در استانداری مازندران مقرر شده بود به کانون فرهنگی و فکری کودکان و نوجوانان تبدیل شود، اما با حمایت و پشتیبانی نادری فرماندار بابلسر با توجه به اهمیت این پروژه برای شهرستان و استان از واگذاری آن به کانون فرهنگی و فکری جلوگیری شد.
اندیکلایی اذعان داشت: این مجتمع برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است چرا که با بهره‌برداری آن در سال‌های آینده شاهد میزبانی جشنواره‌های کشوری و دینی در بابلسر خواهیم بود.
وی از حمایت‌های همه جانبه فرماندار بابلسر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در اجرایی شدن این پروژه تقدیر کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول