اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال مازندران خبر داد

بهره‌برداری 9 دفتر پیشخوان الکترونیک در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: تا پایان سال جاری 9 دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری 9 دفتر پیشخوان الکترونیک در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرج‌الله ملکی ظهر امروز در افتتاح چهارمین دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک در بابلسر اظهار داشت: در راستای اصل 44 قانون اساسی واگذاری بخش غیرحاکمیت دولت به بخش خصوصی دفتر خدمات الکترونیک که هویت ملی کشور بوده توانسته در این زمینه خدمات ارزشمندی ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: دفاتر پیشخوان دولت دفاتری هستند که با اجرای آیین‌نامه هیئت دولت از اجرای خدمات ارتباطی به دفتر پیشخوان دولتی تبدیل شدند.
مدیرکل ثبت احوال مازندران بیان داشت: افراد باید با توجه به دستورالعمل صادره دفاتر پیشخوان دولت که با استانداردهای ثبت احوال کشور تعریف شده امکانات، شرایط و تجهیزات لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر سه دفتر پیشخوان دولت در سطح استان مازندران داریم که دفتر پیشخوان بابلسر به عنوان چهارمین دفتر و نخستین دفتر در سال 90 بوده که تا پایان سال جاری 9 دفتر دیگر نیز در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.
ملکی با اشاره به اینکه بر دفاتر پیشخوان به صورت استانی و شهرستانی نظارت می‌شود، اضافه کرد: به کارکنان دفاتر پیشخوان بر اساس فرم‌ها و دستورالعمل‌های ویژه ثبت احوال که معرفی شده آموزش می‌دهیم  و بر تمام کارها نظارت کامل داشته تا خدمات‌رسانی به مردم به بهترین نحو ممکن انجام شود.
مدیرکل ثبت احوال مازندران اذعان داشت: هدف این پیشخوان‌ها تسهیل و تسریع خدمات‌رسانی به مردم بوده که امیدوارم مسئولان با چهره‌ای گشاده و باز از مردم استقبال کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول