اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

دفاتر پیشخوان دولت در خوزستان به 400 واحد می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خوزستان گفت:‌ دفاتر پیشخوان دولت در استان تا پایان امسال به 400 واحد افزایش می‌یابد.

دفاتر پیشخوان دولت در خوزستان به 400 واحد می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محسن سزاری ظهر امروز در چهل و هفتمین نشست تخصصی شورای راهبردی سازمان فناوری آمار و اطلاعات شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (فاوا) اظهار داشت:‌ در حال حاضر 350 دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان فعال هستند که 120 دفتر از این تعداد در اهواز قرار دارند.
وی با اشاره به مصوبه سال 88 دولت اظهار داشت: بر اساس این مصوبه همه خدمات باید به صورت یک پارچه ارائه شود و ارائه خدمات از طریق دفاتر دیگر ممنوع است، به همین دلیل ایجاد دفاتر مجزا برای ارائه خدمات شهرداری مقدور نیست.
سزاری گفت: برای بررسی کیفیت دفاتر موجود، اعطای مجوز به شهرداری برای راه‌اندازی یک دفتر در هر منطقه شهری همکاری می‌شود.
 
*برگزاری سمینار فاوا تحت وب
برای نخستین بار در کشور سمینار شورای راهبردی سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری‌های کلان‌شهرها در اهواز تحت وب برگزار شد.
رئیس سازمان فناوری آمار و اطلاعات شهرداری اهواز گفت:‌ این سمینار برای نخستین بار در کشور تحت وب برگزار می‌شود و روی سایت سمینارها و همایش های شهرداری اهواز به نشانی webinars.ahwaz.ir  قابل مشاهده است.
حمیدرضا اسماعیلی اظهار داشت: نشست شورای راهبردی به صورت ادواری هر دو ماه یک بار در یکی از کلان شهرها تشکیل می‌شود و برای دومین بار در اهواز برگزار شده است.
وی سیاستگذاری‌های کلان و تدوین برنامه‌های توسعه فناوری آمار و اطلاعات در شهرداری‌های کلان‌شهرها را از مسئولیت‌های این شورا عنوان کرد و افزود: در این نشست‌ها بستر ارتباطی میان سازمان‌های فناوری کلان‌شهرها و تعامل آنها به صورت الکترونیکی فراهم و درباره اسناد راهبردی توسعه فناوری اطلاعات شهرداری‌ها بحث می‌شود.
اسماعیلی اظهار داشت: سند پنج ساله راهبردی فناوری آمار و اطلاعات شهرداری اهواز یک سال و نیم پیش اجرایی شد.
وی همچنین با اشاره به مصوبه دو سال پیش دولت در مورد دفاتر خدمات الکترونیک شهری گفت: بر اساس این مصوبه قرار بوده که دفاتر ارائه خدمات الکترونیک شهری تشکیل شود، در این نشست در مورد این مصوبه بحث شد، اما به دلیل عدم حضور رئیس شورایعالی استان‌ها تصمیم‌گیری نهایی در مورد آن صورت نگرفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول