اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب خبر داد

واگذاری 7 فعالیت شرکت آبفا به دفاتر پیشخوان در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به اقتضائات شرکت‌های آب و فاضلاب در شهرهای مختلف، بستر واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان فراهم نیست، از این رو برای هفت فعالیت تفاهمنامه تنظیم شده است.

واگذاری 7 فعالیت شرکت آبفا به دفاتر پیشخوان در سراسر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد شهرابی ظهر امروز در همایش استانی خدمات پیشخوان دولت که در تالار آب شرکت آب و فاضلاب قم با حضور معاونان استاندار قم و جمعی از مدیران دستگاه‌های استانی برگزار شد، اظهار داشت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، 70 شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی را مدیریت می‌کند.
وی ادامه داد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مدیریت 30 شرکت آبفای روستایی، 31 شرکت آبفای شهری و تعدادی شرکت‌هایی که به صورت مستقل فعالیت می‌کنند را بر عهده دارد.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب شهر قم از حیث فناوری در رتبه هفتم قرار دارد و اقدامات و سیاست‌گذاری‌های خوبی در حوزه در این شرکت IT صورت گرفته است.
شهرابی خاطر نشان کرد: شرکت مهندسی 80 درصد سیستم‌های عمومی را به صورت مکانیزه انجام می‌دهد و 100 درصد شرکت‌های آبفا کشور دارای وب‌ سایت بوده و اطلاع‌رسانی‌ خوبی از این ناحیه صورت می‌گیرد.
وی بیان داشت: تفاهم‌نامه‌ای با معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری آماده شده که طبق آن هفت فعالیت به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به اقتضائات شرکت‌های آب و فاضلاب در شهرهای مختلف، بستر واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان فراهم نیست از این رو برای هفت فعالیت تفاهم‌نامه تنظیم شده است.
شهرابی با اشاره به اینکه فعالیت دفاتر پیشخوان یک کار دو جانبه است، خاطر نشان کرد: اگر دولت با ساز و کارهایی فعالیت‌‌های خود را به بخش خصوصی واگذار می‌کند، از این رو است که خدمت بهتری ارائه شود و اگر این دفاتر خدمت بهتری ارائه کنند بخش‌های دولتی نیز به ارائه خدمات بیشتر به بخش خصوصی ترغیب می‌شوند.
وی یادآور شد: صدور قبوض، اعلام رقم کنتور، اصلاح قبض، تعویض کنتور، اعلام خرابی کنتور، ترکیدگی لوله و تغییر نوع مصرف هفت فعالیت شرکت آب و فاضلاب بوده که به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ابراز داشت: 40 خدمت شناسایی شده که مقدمات واگذاری هفت فعالیت به دفاتر فراهم شده که با تجهیز امکانات و آمادگی مناسب، فعالیت‌های دیگر این شرکت نیز واگذار می‌شود.
شهرابی با بیان اینکه قبوض 61 درصد در شهر‌ها و 31 درصد در روستاها به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود، گفت: در کل کشور 50 درصد پرداخت‌های قبوض به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
وی اذعان داشت: با واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت، مشکلاتی نظیر رفت و آمد در سطح شهر کاسته شده و ارائه خدمات مطلوب تقویت پیدا می‌کند.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اذعان داشت: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان از سویی زمینه رقابتی این دفاتر را نیز فراهم می‌سازد که این امر در راستای رشد و توسعه خدمت‌رسانی موثر است.
انتهای پیام/ن10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول