به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالحمید توکلیبینا ظهر امروز در همایش استانی خدمات پیشخوان دولت که در تالار آب شرکت آب و فاضلاب قم با حضور معاونان استاندار قم و جمعی از مدیران دستگاههای استانی برگزار شد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در ارتباط با ارائه خدمات به مشترکان، استراتژی توسعه درگاههای خدمت به مشترکین را دنبال میکند.
وی ادامه داد: در شرکت آبفا قم در یک سال گذشته تنها یک درگاه ارائه خدمت به صورت حضوری وجود داشت، که دو ضلع دیگر به این درگاه اضافه شد.
توکلیبینا عنوان کرد: ارائه خدمات از طریق الکترونیک و سایت شرکت آبفا و سامانه تلفنی 122، دو ضلع ارائه خدمت به مشترکان این شرکت است.
مدیرعامل شرکت آبفا قم گفت: شرکت آبفای قم با ارائه خدمات در 28 دفتر پیشخوان ضلع حضوری خود را توسعه داده است.
وی با اشاره به انجام مطالعات مختلف برای واگذاری خدمات آبفا به دفاتر پیشخوان دولت، خاطر نشان کرد: خدمات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه 21 فعالیت که قابلیت واگذاری داشت شناسایی شده و در 230 نفر ساعت کار بازرسی و بررسی 70 دفتر پیشخوان شهری دنبال شد.
توکلیبینا ادامه داد: 600 نفر ساعت کار آموزش برای عوامل دفاتر پیشخوان برگزار شد که در این دوره 83 نفر از دفاتر پیشخوان مورد آموزش قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت آبفا قم عنوان کرد: هدف از توسعه درگاهها و دنبال کردن استراتژی تحقق و توسعه آن، سرعت، کیفیت، کاهش هزینه و تکریم ارباب رجوع است.
وی افزود: دفاتر پیشخوان باید با رویکرد امروزی نسبت به ارائه خدمات اهتمام داشته باشند و در بحث توسعه منابع انسانی، توسعه سختافزاری و ارتباطات تلاش کنند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.