اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

شفاف‌سازی زمینه مشارکت مردم در آیین‌های دهه فجر را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان در دهه فجر به تشریح فعالیت‌های مثبت نظام اسلامی بپردازند زیرا اطلاع‌رسانی شفاف زمینه مشارکت مردم در آیین‌های دهه فجر را افزایش می‌دهد.

شفاف‌سازی زمینه مشارکت مردم در آیین‌های دهه فجر را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان پلدختر گفت: دهه فجر پرچم برافراشته انقلاب و نماد یک حرکت عظیم و بزرگ و دوران عزت دین و تداعی‌گر اوج همبستگی ملت ایران است که بدون شک اگر امام خمینی (ره) وجود نداشت انقلاب ما به ثمر نمی‌رسید و همواره انقلاب ایران با نام امام (ره) شناخته شده است.
وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) ریشه انقلاب و اصل و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید در دهه فجر شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) در اولویت برنامه‌ها باشد.
لروند یادآور شد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر الهام‌بخش و نویدی برای سایر ملت‌ها و جوامع در جهان است و انقلاب اسلامی که معماری آن را حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشت، نوری است که تمام پلیدی‌ها و زشتی‌ها را برد و به روشنایی تحول فرهنگی و معنوی تبدیل کرد.
وی افزود: دهه فجر دهه تجدید میثاق ملت با آرمان‌های والای انقلاب، حضرت امام راحل و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت است.
لروند یادآور شد: ایران ولایت را به عنوان محور اساسی عمل به احکام دینی پذیرفته و در سایه ولایت است که موفق بوده و تا زمانی که پیرو ولایت باشیم به این مملکت آسیبی نمی‌رسد.
وی اظهار داشت: دهه فجر مبدأ بسیاری از خیزش‌ها و انقلاب‌ها در دنیا شده است.
امام جمعه پلدختر گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل اسلامی و مردمی بودن امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین، مقتدرترین و کارآمدترین انقلاب‌ها در سراسر جهان الگوی حرکت‌های بزرگ شده است و دهه فجر دهه تغییر مسیر تاریخ جهان است.
وی افزود: حرکت‌های صورت گرفته در کشورهای مسلمان تونس و مصر پس‌لرزه‌های انقلاب ایران است.
لروند اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف و عزت ملت بزرگ ایران است و برگزاری باشکوه آیین‌های گرامیداشت دهه فجر تأثیر بسزایی در افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی و نیز پیشبرد اهداف والای انقلاب دارد.
لروند یادآور شد: تقارن ایام‌الله دهه فجر با ایام پایانی ماه صفر، هفته وحدت، سالروز میلاد و رحلت پیامبر اکرم (ص)، سال‌گشت شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، سالگرد شهادت امام رضا (ع) و سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) فرصتی مغتنم است تا مردم با ارزش‌های انقلاب و حضور در صحنه انتخابات آشنا شوند.
وی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن خدمات و تلاش‌های انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی منطقه که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است می‌باشد که این اهمیت انقلاب اسلامی مردم ایران را در 33 سال گذشته می‌رساند.
امام جمعه پلدختر گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و تلاش و مجاهدت‌های ایثارگران زیادی است که از جان خویش مایه گذاشته و همه چیز را فدای انقلاب و ارزش‌های آن کرده‌اند.
وی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند که نسبت به تبیین ارزش‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اطلاع‌رسانی مناسبی به نسل جوان جامعه ارائه دهند و ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که مسئولان نسبت به اطلاع‌‌رسانی عملکرد نظام در 33 سال گذشته و به ویژه دولت عدالت ‌محور تلاش کنند.
وی افزود: حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های اجرایی باید پررنگ‌تر باشد و باید با به تصویر کشیدن جلوه‌های کارآمد نظام با حضور دستگاه‌های اجرایی و همراهی نیروهای مخلص، شاهد برگزاری برنامه‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم زیرا حضور پرشور مردم و مسئولان نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی در دنیا و استمرار وحدت در جامعه است.
انتهای پیام/آ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول