اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

44 طرح در دهه فجر در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: در دهه مبارک فجر امسال 44 طرح در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

44 طرح در دهه فجر در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان پلدختر اظهار داشت: برای این طرح‌ها که در زمینه فرهنگی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی، ورزشی و اشتغالزایی می‌باشد، اعتباری بالغ بر 265 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
وی ساختمان مجتمع فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی، فاز اول چشمه کوثر، آب‌رسانی به 19 روستا، سالن ورزشی شهر معمولان، ساختمان مرکز بهداشتی درمانی معمولان و هنرستان 30 کلاسه شهر پلدختر را از مهم‌ترین طرح‌های مورد افتتاح در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان پلدختر عنوان کرد.
فرماندار پلدختر گفت: اکنون که در آستانه سی ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اهالی رسانه در جامعه وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند و نقش بسزایی در آگاهی مردم از اقدامات جهادی دولتمردان و مسئولان دارند.
رشیدی یادآورشد: باید به وحدت امت واحد اسلامی بیندیشیم و دهه فجر امسال را با نگاهی فراملی پاس به داریم و در برگزاری برنامه‌های دهه فجر لازم است، به مواردی از قبیل معناگرا بودن برنامه‌های اجرایی، ایجاد امید در بین نسل جوان، تاکید بر بحث بیداری اسلامی و استکبارستیزی مبتنی بر واقعیت و فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات توجه شود.
وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات انقلاب است، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و بازخوانی دستاوردهای مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و پژوهشی است.
فرماندار پلدختر گفت: تداوم انقلاب اسلامی در محور آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل فقط در سایه رهبری و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب حاصل می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید پرمحتوا بوده و با مضامین فرهنگی و اسلامی برگزار شود، چرا که هم اکنون ایران الگوی کشورهای منطقه است.
 رشیدی افزود: دهه فجر یادآور پیروزی غرورآفرین ملت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و همه مردم و مسئولان وظیفه دارند، تا شکرگذار این نظام باشند و در همه حال تبعیت از رهبری را مد نظر قرار دهند
فرماندار پلدختر بر اجرای باشکوه برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان همچون سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: دهه فجر آینه تجلی خورشید اسلام است، که خورشید اسلام پس از 1400 سال بالاخره از ایران طلوع کرد و به جهان اسلام روشنی بخشید.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است، که در سال 57 با رهبری معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و جان‌فشانی ملت ایران اسلامی به دست آمد.
رشیدی یادآورشد: دهه فجر تجلی وحدت، دین‌داری و ولایتمداری ملت ایران و در واقع نقطه پیوند امام و امت و طلیعه آزادی از قید و بند بردگی استکبار و پیوستن به اسلام، قرآن و امامت و ولایت است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول