اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان خبر داد

صدور 33 هزار سند مسکن مهر در سمنان

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان از صدور بیش از 33 هزار جلد سند برای واحدهای مسکونی مهر در استان سمنان خبر داد.

صدور 33 هزار سند مسکن مهر در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز در نشستی که با حضور شماری از مدیران دستگاه‏های اجرایی این استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تمام سنگینی بار مسکن مهر در برهه کنونی بر دوش ثبت اسناد و املاک این استان بوده و این نهاد به تنهایی در حال صدور بیش از 33 هزار سند برای واحدهای مسکونی مهر در استان سمنان است و طرح کاداستر را نیز در این استان در دست اجرا دارد.
وی با اشاره به توزیع اعتبارات در شورای برنامه‏ریزی و توسعه استان سمنان گفت: همانطور که نظر رئیس جمهوری در اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش حقوق‏ها به طور پلکانی بود، در این شورا نیز توزیع اعتبارات به شکلی انجام گرفته است که دستگاه‏های کمتر برخوردار به متوسط سایر دستگاه‏ها نزدیک شوند.
رهی با تاکید بر اینکه در توزیع اعتبارات هیچ اعتباری از شهرستانی به شهرستان دیگر جابه‏جا نمی‏شود، گفت: استان زنجان با تلاش نماینده فعال آن در مجلس شورای اسلامی که رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نیز هست، همواره در نسبت دریافتی اعتبارات استانی رتبه نخست کشور را داراست.
استاندار سمنان اضافه کرد:  استان سمنان با وجود اینکه این قبیل افراد را نداشت؛ اما با تلاش دست‏اندرکاران معاونت برنامه‎‏ریزی استانداری سمنان تلاش بسیاری انجام داده و به رتبه دوم افزایش دریافتی اعتبارات در کل کشور دست یافته است.
رهی ادامه داد: قبل از این 760 میلیارد ریال به سمنان اختصاص یافت و امسال بالای یک هزار میلیارد ریال اعتبار در صورتی که در بودجه آسیب نبیند، برای استان سمنان پیش‏بینی شده است.
وی یادآور شد: این نشان‏دهنده بالاترین رشد در این بخش بوده و معاون وزیر کشور نیز سفارش کرده است تا دست‏اندرکاران معاونت برنامه‏ریزی استانداری سمنان تشویق شوند.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول