اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

ستاد تسهیلات نوروزی دیدگاه فرابخشی داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جهرم گفت: ستاد تسهیلات نوروزی باید دیدگاه فرابخشی داشته باشد و مسئولان در ایام تعطیلات نوروزی در بخش‌های مختلف درمان و بهداشت، اصناف و ادارات کشیک فعال داشته تا مسافران و شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

ستاد تسهیلات نوروزی دیدگاه فرابخشی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داود ملکوتی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان جهرم اظهار داشت: ستاد تسهیلات متشکل از روسای ادارات بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، راهنمایی رانندگی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برای معرفی جهرم با تمام قوا فعالیت می‌کنند.
وی هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی در مورد ارائه خدمات به شهروندان و میهمانان در ایام نوروز بیان کرد و افزود: اصلی‌ترین موضوع ستاد تسهیلات نوروزی امنیت، جلوگیری از سرقت و کاهش تلفات جاده‌ای بوده که لازم است تمام ارگان‌های ذی‌ربط برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
فرماندار جهرم ابراز داشت: آن چه در ذهن مسافران ماندگار می‌شود نحوه برخورد با آنها بوده و ادب و احترام به میهمانان تاثیر بسزایی در انتقال و پذیرش فرهنگ دارد.
ملکوتی با بیان اینکه دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی باید با مهیا کردن امکانات و شرایط لازم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی باشند گفت: مسئولان باید اهتمام لازم را به کار گیرند و با ایجاد امکانات ثابت و سیار در مسیر عبور مسافران بیشتر از گذشته زمینه آسایش و راحتی مسافران را فراهم سازند.
وی با بیان اینکه در شهری که ارزش‌های معنوی حاکم است، باید خدمات شهری نیز نمود داشته باشد خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی باید دیدگاه فرابخشی داشته باشد و مسئولان در ایام تعطیلات نوروزی در بخش‌های مختلف درمان و بهداشت، اصناف و ادارات کشیک فعال داشته تا مسافران و شهروندان با مشکل مواجه نشوند.
این مسئول با بیان اینکه ما به عنوان خادمان مردم باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم تصریح کرد: ادارات و سازمان‌ها با رویکرد خدمات‌رسانی در سال نو شروع به کار کرده و تحرک و پویایی موجود را ادامه دهند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول