اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

اجازه افزایش خودسرانه قیمت‌ها در نوروز را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: هیچ بخش و یا نهادی در تعطیلات نوروزی پیش روی حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را نخواهد داشت.

اجازه افزایش خودسرانه قیمت‌ها در نوروز را نمی‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات دائمی سفرهای نوروزی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هر چه سریع‌تر باید در استان تشکیل و آغاز به کار کند، اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های اجرائی استان باید با تمام امکانات با تشکیل ستادهای مربوطه تصمیمات را پیگیری و اجرائی کنند.
وی با اشاره به فرصت باقیمانده تا موعد تعطیلات دهه فجر و تعطیلات نوروزی افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد، مکان و اموالش را از خدمت‌رسانی به مسافران دریغ کند.
استاندار هرمزگان ادامه داد: شناسائی تمام امکانات دولتی به ویژه در ادارات باید مورد توجه کمیته‌های مربوطه با هدف ارائه خدمات بیشتر به مسافران و گردشگران باشد.
وی همچنین افزود: بخش اعظمی از خدمات رفاهی، امنیتی و سایر موارد به مبحث اسکان باز می‌گردد که در این راستا باید تمام مجموعه‌ها برای رفع نیاز اسکان مسافران تلاش کنند.
رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هرمزگان ادامه داد: باید تامین ارزاق در حد نیاز و حتی فراتر دیده شود تا مردم در شلوغی عید به مشکل بر نخورند.
عزیزی همچنین از مسئولان سازمان غله خواست نسبت به تهیه آرد و تولید نان باکیفیت توجه داشته باشند.
وی بیان داشت: باید از هم اکنون مجموعه نانوائی‌ها امور مربوط را در راستای تحقق این امر ببینند.
استاندار هرمزگان همچنین خواستار تشکیل نشست شورای ترافیک با هدف دیده شدن مسائل و مشکلات احتمالی در ایام عید شد.
وی ادامه داد: مجموعه حمل و نقل و پایانه‌ها باید پیش‌بینی تامین وسایل نقلیه در بخش‌های جاده‌ای، دریایی و ریلی را داشته باشند.
عزیزی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در بخش حمل و نقلی هرمزگان وجود دارد، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق مسافران و گردشگران را با کمترین مشکل جابه‌جا کرد.
وی بیان داشت: حتی در بخش دریائی می‌توان از مجموعه‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش و بخش خصوصی نیز کمک گرفت.
استاندار هرمزگان خواستار افزایش گشت‌های پلیس در درون و برون شهرها و جاده‌ها شد و افزود: گشت‌های پلیس می‌تواند سبب ارتقای امنیت و ایمنی شهرها و جاده‌ها شود.
وی تصریح کرد: طی ایام نوروز هیچ بخشی تحت هیچ شرایطی حق افزایش خود سرانه قیمت‌ها را ندارد.
عزیزی از مدیرعامل مخابرات هرمزگان نیز خواست از هم اکنون نسبت به مبحث ارتباطات بی‌سیم و سایر خدمات ارتباطی همانند ایجاد کیوسک‌های تلفن در کنار کم‍پ‌های اسکان توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول